phantomet Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Idag har det foregått offensiv flørting her i phantomhulen. Det har seg nemlig slik at Gummis har tre nydelige jenter som alle er i passende alder for de tre gutta her i huset...*ler* Og idag kom så de to yngste Gummis-snuppene innom, for vi hadde avtalt å leke sammen idag. Og Måka skrudde på sjarmen med en gang, og jentene responderte! *ler* Når så Junior kom hjemm med resten av gjengen tødde mellomste Gummis snupp opp noe veldig, og de hang sammen som erteris... Jeg står ved det jeg har sagt før Gummis. Arrangert ektesakp må være et absolutt gode ved spesielle anledninger...*ler* Takk for hyggelig tid sammen på lekeplassen, Gummis og Co. Måka fikk jo prøvd sine flunke nye "femi" vinterstøvler...og de blir sikkert greiere å gå med etterhvert....*håpe håpe*
Plutseliten :) Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Høres ut som dere har hatt en deilig dag.Og jeg er ikke i tvil om at Måka sjarmerte jentene ja Han minstemannen min trenger også noen småjenter å flørte med "sukk" Han er rå på å susse mamma"n og å knipe øynene igjen og smile stort....foran kjøkkenskapet der kjeksen står )) Så, er det noen med små snupper som vil dele kjeks,er det bare å si fra Ellers er han skikkelig god på å dele druer med Måka )))
Reveenka Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Haha, festlig! c",) Tanken om arrngerte ekteskap har slått meg også, når jeg ser hvordan enkelte treff matcher veldig - eller tvertimot... c",)
Gummelillan Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Takk for en fin, fin ettermiddag!!!!! Da jeg fortalte Gummismannen hvor vi hadde vært lo han, for mellomste Gummisfrøkna hadde faktisk tutet han ørene fulle mens mor var til frisøren, om at hun veldig gjerne ville besøke Junior den dagen ;-) Og da visste hun faktisk ingen ting om at mammaen tenkte på det samme. Veldig praktisk å spleise de alle tre da - så er vi sikret at alle tre jentene får en svigermor de vil elske!!!!! Og slik det ser uit så langt tviler jeg på at de vil ha særlig i mot det... Og tusen takk for hjelpen opp bakken til slutt. Etter mørkets frembrudd var de begge to helt utslitte! De valgte selv å sitte i bilen utenfor butikken mens mammaen sprang inn for de var så slitne?! Lykkelige små frøkner som la seg rett etter barnetv og et bad, for så å sove i 13 1/2 time begge to!!! Blir sliten av all frøtinga sikkert ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå