Gå til innhold

Hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man liksom? Hva gjør man når man pluselig finner ut at man lever på en løgn? Når det i det ene øyeblikket lever i idyll, for så i det neste raser alt sammen? Når alt viser seg å være løgner og manipulasjon, når den en elsker viser seg og være en helt annen person en det man trodde.

Hvor begynner jeg? Jeg må jo finne ny plass og bo, hvilke rettigheter har jeg med tanke på barnet mitt. Kan jeg kreve at barnefar må avgi pisseprøver for å få samvær? Hvor begynner jeg? Hvor skal jeg henvende meg?

Dette er så alt for overveldende. At det er mulig å være så naiv! Jeg må jo bare bite tennene sammen og få det praktiske bort, selv om jeg helst vil legge meg i senga- gråte-og aldri stå opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder dine rettigheter kan du se på aleneforeldreforumet, der skal det meste ligge ute. Ellers kan du spørre en rådgiver på trygdekontoret.

Jeg tror, uten å vite sikkert at du kan kreve urinprøve.

Du klarer deg vettu, husk at du har barn å leve for =)

Skrevet

aleneforeldre siden er flott for denne type innlegg :-) der er det også en link om hva du har rett på av økonomisk hjelp.

at alt "raser sammen" nå betyr bare at det du trodde var ikke var og at du må sørge og innse det. når du kommer over sørgefasen så bygger du deg selv opp igjen og blir sterkere en du noen gang har vert før. motgang blir det folk av :-) du må bare innse at du greier alt du må greie. og du kan jo ikke gi opp du har jo barn ;-)

angående pissepøvene så aner jeg egntlig ikke, men du kan kreve samvær under tilsyn, men da burde du ha ganske sterke bevis for at han tar ting han ikke skal ta

Skrevet

Beviser har jeg nok av, faktisk så mange at jeg nå ikke skjønner at det er mulig og ikke ha sett det før. Han er også tidligere domfelt.

Faen altså, jeg har lyst til å skrike og gråte og spytte og banne. Men barna er jo her, så prøver å oppføre meg som om alt er normalt.

Prøver å være sint, og være jævlig forbanna føles bedre en å være lei seg.

"joda, jeg kan godt avlevere urinprøver jeg, og om jeg feiler skal du få tuppe meg i rævva"

Neimen gid du, skal jeg få lov til det.

"Pisseprøver må du avlevere for å få se barna dine, meg har du allerede mistet"

Jævla drittsekk, jævla utro narkoman.

Faen så patetisk egentlig, utro narkoman!

Skrevet

det er lov og være sint, det er lov og være leiseg. å det verste er kansje at mannen din er der ett sted bak all rusen. tankene på at han kansje kan komme tilbake osv.

du må ta de valgene som du mener er best for barna dine nå. ta valg som du siden kan stå for. jeg vil anbefalle deg en tur på FamilieVernKontoret. de kan hjelpe deg til og tenke klarere

Skrevet

Haha, nå har jeg røyka ni røyker på en time, og så jeg som har slutta da.

Skrevet

hehe.. det er lov og røyke 9 røyk på en time i 2 tilfeller, 1: du drikker. 2. noe slikt som hi nevner har hent. du kan alltids slutte i morgen også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...