Gå til innhold

Hun er plutselig blitt livredd den snille onkelen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 4,5 mnd og hylskriker når hun ser ham, tidligere var det helt omvendt.

Er det vanlig at de plutselig blir redde enkelte personer? Han er bare snill, har barn selv og vet hvordan å holde barn osv. Han er rolig og har en behagelig stemme.

Eneste jeg kan tenke meg er at han har krøllete, mørkt hår, at hun syntes det er skummelt kanskje? men det har jo pappaen hennes også men han har helt kort hår, svogeren min har litt langt hår..Skikkelig slitsomt, for søsteren min og svogeren min er de eneste som kan passe henne. Veldig slitsomt for ham også tror jeg, han blir nok litt lei seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det morfar som får skriketoktene hver gang de treffes. Det er hyl fra hun ser han, tårene triller og hun hikster og er skrekkslagen, og stakkars morfar klarer ikke å gjøre stemmen sin lysere :-) Etter et kvarter går det greit, og de er verdens beste venner. Tror det er fordi han er høy, mørk og har mørk stemme. Det er litt skummelt og han er veldig forskjellig fra trygge mamma, så hun blir bare litt redd en liten stund. Skal ikke mere til for en liten sjel :-) Morfar blir også litt lei seg ser jeg, men det er jo ikke noe å gjøre med det og det forstår han også. Det går over :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...