Gå til innhold

cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring me minipillen cerazette? gått på di en mnd og e tre daga over tida nu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er veldig vanlig å miste mestruasjonen helt på denne pilla...

Så er mest trolig bare det, men ta en test dersom du føler deg usikker:)

Skrevet

ok , takk takk, har funne mye på nettet om dette og det va flere titalls jenta som hadde skrevet de hadde mista den pga p pillan, så det stemme nok:)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Har gått på cerazette i to år, og har ikke hatt en eneste blødning siden jeg begynte!

Er veldig deilig å slippe mensen, men også litt forvirrende, for man vet jo aldri om man kan være gravid.. Har tatt endel tester i løpet av de årene:)

Har også hørt om de som blør sammenhengende i flere måneder, og DET er jeg glad jeg slipper:)

Skrevet

Jeg har gått på Cerazette i 1,5 år, og har heller aldri fått mensen... Slutta på pilla i oktober og har fortsatt ikke fått igjen mensen... Noen som har erfaring med dette? Hvor lang tid tok det for dere? Jeg har alltid hatt veldig uregelmessig, så umulig å vite om alt er som før eller ikke, på en måte...

Skrevet

Dette lurer jeg også på! Og er det vanskeligere å bli gravid når man har gått på cerazette i 1 år i forhold til kombinasjonspillen? (altså vanlig p-pille) Vi har planer om å lage en ny en til sommeren igjen, og jeg begynte på cerazette for 2 mnd siden.. Redd det tar laang tid før man kan bli gravid igjen om man mister mensen..:(

Skrevet

Jeg gikk også på cerazette, og hadde heller ingen blødninger den perioden jeg brukte dem. Da jeg sluttet gikk det akkurat 4 uker til jeg fikk mensen, og måneden etter var jeg gravid.

Det er jo uansett veldig individuelt, så noen fasitsvar finnes nok dessverre ikke. Kroppen har en tendens til å gjøre som den vil, så jeg vil bare oppmuntre til å være tålmodig og slappe av med det! =) Vet det er lettere sagt enn gjort, men nyt tida du går uten piller! Jeg tenkte at nå skulle jeg bare kose meg masse med sambo!

Masse lykke til iallefall =)

Skrevet

Tok cerazette i ca 2 år. Etter noen mnd uteble mensen. Hadde hørt dette kunne forkomme. Syns det var helt greit å ikke ha mensen:) Tok et par tester, men det hører vel med. Sluttet med pillen i januar, og mensen kom 26 dager etterpå. (Prøve i april=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...