lille +gutt Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 noen som har erfaring me minipillen cerazette? gått på di en mnd og e tre daga over tida nu
Håperpåønskebaby Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 er veldig vanlig å miste mestruasjonen helt på denne pilla... Så er mest trolig bare det, men ta en test dersom du føler deg usikker:)
lille +gutt Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 ok , takk takk, har funne mye på nettet om dette og det va flere titalls jenta som hadde skrevet de hadde mista den pga p pillan, så det stemme nok:)
@melie Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Har gått på cerazette i to år, og har ikke hatt en eneste blødning siden jeg begynte! Er veldig deilig å slippe mensen, men også litt forvirrende, for man vet jo aldri om man kan være gravid.. Har tatt endel tester i løpet av de årene:) Har også hørt om de som blør sammenhengende i flere måneder, og DET er jeg glad jeg slipper:)
meg83 Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har gått på Cerazette i 1,5 år, og har heller aldri fått mensen... Slutta på pilla i oktober og har fortsatt ikke fått igjen mensen... Noen som har erfaring med dette? Hvor lang tid tok det for dere? Jeg har alltid hatt veldig uregelmessig, så umulig å vite om alt er som før eller ikke, på en måte...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Dette lurer jeg også på! Og er det vanskeligere å bli gravid når man har gått på cerazette i 1 år i forhold til kombinasjonspillen? (altså vanlig p-pille) Vi har planer om å lage en ny en til sommeren igjen, og jeg begynte på cerazette for 2 mnd siden.. Redd det tar laang tid før man kan bli gravid igjen om man mister mensen..
Mini nr 2 i mars Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Jeg gikk også på cerazette, og hadde heller ingen blødninger den perioden jeg brukte dem. Da jeg sluttet gikk det akkurat 4 uker til jeg fikk mensen, og måneden etter var jeg gravid. Det er jo uansett veldig individuelt, så noen fasitsvar finnes nok dessverre ikke. Kroppen har en tendens til å gjøre som den vil, så jeg vil bare oppmuntre til å være tålmodig og slappe av med det! =) Vet det er lettere sagt enn gjort, men nyt tida du går uten piller! Jeg tenkte at nå skulle jeg bare kose meg masse med sambo! Masse lykke til iallefall =)
Nønneliten-kommer i feb09 Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Tok cerazette i ca 2 år. Etter noen mnd uteble mensen. Hadde hørt dette kunne forkomme. Syns det var helt greit å ikke ha mensen:) Tok et par tester, men det hører vel med. Sluttet med pillen i januar, og mensen kom 26 dager etterpå. (Prøve i april=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå