Gå til innhold

jaja... lørdagskveld og her sitter jeg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo ligger oppe i senga og ser sport, jeg og min lille prins sitter i stua og ser barnetv, har lyst på røyk men nekter!!!!

Har EL neste helg og jeg SKAL ut en tur også... om 11 dager reiser vi til Haugesund til samtale og sjekk. En hotell tur på oss, herregud det skal bli godt.

Men i dag er det lørdag og jeg KJEDER meg... hehe, er rastløs og gleder meg til neste helg=)

Lurer på å få tak i en søster eller en bror så vi får ta oss en luftetur snart!!! Bare jobb jobb hele ukene og når helgen kommer er vi så gåen vi ikke orker noen ting.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bedre halvdel sitter også og ser på sport. Liverpoolkamp. Han lever og ånder for Liverpool. Jeg benytter annledningen til i bimme litt. Skal bort til et vennepar litt senere på litt vin, kjeks og ost. Det blir deilig. Jeg og har EL neste helg tror jeg. Ser ikke ut til at det funker med akupunktur eller kanskje det er jeg som er utålmodig. Det er ogaå en mulighet. Bare bra med deg da?

Skrevet

mannen min er dratt på julebord, og jeg har sett friends dvd`er i hele dag. nå har jeg lagd meg brownie med vanilje is. mmm....

Skrevet

ÅÅÅÅ er DU her=)

Så koselig, men også egentlig litt synd, håpet du var over på 1 tri=)

Ja det er fotball det går i her og... hehe=) Men greit det.

Skal snart følge sønnen min i seng men skal drøye den litt til og håpe han sover lenger enn til fem liksom=) hehe

Det virker ikke med aku nei... sukk, hadde håpet det snart skulle klaffe.

Jeg gå utifra at vi får pos test i romjulen etter IVF forsøk... bare 11 dager til vi reiser til Haugesund, så det er bra klokka er så mye nå, for desto fortere er helga over=)

Skal jobbe hver dag frem til neste helg, har ikke helt bestemt meg om jeg skal ut neste helg (har veldig lyst pga det kan være siste sjangse til en skikkelig fest)=) Men skal vi ha IVF så er det dyrt hos private klinikker så bør tjene penger også.. hehe=)

Ellers er det bra med meg, trøtt som ei strømpe og har fått beskjed om at jeg bør sykmeldes... men er ikke helt enige men må veø snart begynne å tenke på helsa.

Kan fortelle mer om akkurat det på PM når jeg kommer meg inn på sida mi igjen.... Forstår ikke hvorfor den har klikka.

Skrevet

Send meg pm du. Vil veldig gjerne høre hvordan det er med deg. Vet du sånn ca hva det koster med IVF da?

Jeg er ganske deppa for tiden. Opprinnelige termin nærmer seg med stormskritt (neste lørdag) Vil ha positiv test igjen jeg. Blir spennende å dre til Haugesund da, håper virkelig det ordner seg for oss før jul...

Skrevet

De skrev i mail til oss at 3 forsøk totalt inkl medisin ville bli max 59000.

Og det er jo en god slump med penger samtidig som vi har kjøpt oss hus og bilen min vil ikke virke lenger.

Det går bra med meg generelt sett men plages med en del andre ting, men som sagt, når jeg skal inn på siden min så kommer det opp en feil-kode av noe slag... så jeg får ikke skrevet noen privat post, ei heller sjekket post-kassen min.

Uff, kan tenke meg det er tungt å møte termin altså, har aldri vert i den situasjonen, har mistet selv etter en stund men det er ikke noe som preger meg (med termin) var ikke kommet så langt at jeg hadde latt det synke inn.

Håper virkelig vi får som du sier, positive tester og går inn i 2008 m/følge=)

Blir spennende i haugesund ja, eneste som er dumt er at om jeg har EL søndag/mandag så er søndag siste sjangsen til å koze oss for han skal ikke ha utløsning 3 døgn før han leverer inn prøve der nede og vi har time torsdagen kl 1300.... Så vi kan ikke ha sex mandagen...men men=)

Nå skal vertfall noe skje, håper bare du følger etter meg!!! Vil så gjerne det, har så stor tro på Haugesund jeg at jeg kan ikke få sagt det=)

Har en test liggende igjen og det er sykt å tenke på at kanskje neste gang jeg trenger det er etter IVF forsøk... *grøss*

Skrevet

Det er ganske mye penger ja, iallefall når en tenker på at mann kan greie det selv. Skulle vært gratis spør du meg.

Jeg har blitt spådd at jeg vil være sjåfør på fest i julen, krysser alt jeg har på at det stemmer. Det er sannelig på tide at vi får en pod test nå synes jeg. Var inne på terminklubb siden i sted. Så litt på hvordan jentene jeg "vanket" sammen med før har det. DET skal jeg ikke gjøre flere ganger. Må prøve å ikke tenke så mye på det tror jeg.

Skrevet

Kjæresten min og jeg har gått oss en tur nå. Det var skikkelig deilig med den gode høstlufta nå. Heeerligt. :) Anbefales!

Skrevet

Vi snakkes senere Chick. Skal dra ut en tur vi nå. Klem til deg.

Skrevet

Ja skulle likt å gått tur vi og, men det er et skikkelig drittvær ute, og min sønn er bare 4 år og dermed for liten til å være hjemme alene.. hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...