79`er snart 3barnsmamma Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Endelig kan jeg også komme inn hit..... Føler jeg har vært inne på 2.tri i en evighet:). Men det er jo enda en liten stund til termin enda da hi, hi.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Velkommen hit!! Håper du vil trives!!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Velkommen... nettopp kommet inn selv:) Synes det går utrilig fort i svingene her. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå