Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Har litt lyst på et litt spesielt navn til gutten vår, men syns det er så inni hampen mange stygge eller kall det heller kjedelige guttenavn. Liker de litt spesielle, men trenger ikke være for spesielt. Men ikke navn som Timian, uff, og ikke guttenavn på O eller R helst. Har ennå tilgode å finne noen fine på O. Takk for svar
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Nathaniel=guds gave Gabriel Trym Ludvig Snorre Aamund August Odin Wictor Olaj=norrøn Ivan Oleander Oliver Adrian Brage Olve mathias Ravn=norrøn Isak Bare noen jeg selv har vurdert:=)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Elsker Bpde Tristan, Loke og Tarald.. Men Loke heter nevøen min og samno hater de to nadre navnene
Kakebakesøte Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 I blant den lange rekken med fine guttenavn er det et som utmerker seg spesielt og DÉT skal vi kalle vår lille sønn. Men jeg/vi er litt sære, vil ikke si det til NOEN. Bare våre aller nærmeste.
3troll blir til 4troll Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 har du prøvd å lete litt i gamle norrøne eller greske mytologier ? Der er det mange spesi og fine navn !
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Usj, nei.... det minner meg om en sur lærer jeg hadde på ungdomsskolen........:/ Høres ut som en gammal kæll jooo.........
~~¤April baby¤~~ Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 Verdens fineste guttenavn: Linus. =)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 Gard Tord Brede Brynjar Sondre Eirik Vegard Ulrik Brage
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 Vi har en gutt fra før som heter Troy August. Å kommer det en gutt nå så lander vi vel på Tristan som du sikkert ser på nicket;) hehe Men masse andre fine navn å som : Birk Nathaniel Oliver Noah Arian Aron Emilian Julian Navn er vanskelig men når du ser prinsen så kommer plutselig navnet av seg selv skal du se:)
grand danois Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 jeg må si at da jeg hørte navne dias rene vart jeg helt forelsket:D d er bare SÅ nydeli!! d står på ønskelisten min:)
meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 4. november 2007 #21 Skrevet 4. november 2007 gutten vår heter Jonah,og det er ikke så vanelig. mange som heter Noah,men det har blitt litt oppbrukt syns jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #22 Skrevet 4. november 2007 Jonah er nydelig, vet om ei jente som heter det. Ellers liker vi begge Julian veldig godt. Syns Ville er litt søtt, spesielt, men søtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå