danieI Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 kompiser som maser om bytur når jeg ikke kan 2 små som krangler om hvem som skal sitte i en stol popcorn over alt trøtt vi blir antageligvis 3 i senga i natt
prekæs Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Hva hadde daniel gjort om barnet ditt plutselig gikk rundt og sang "heia bjann, heia bjann" 22 mnd og sett litt på tv i det siste. Hva gjør jeg nå, liksom?
KaMa Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Den hatlisten topper jeg lett.. Sjuk unge med feber, snått og begynnende øreverk. Hyl, skrik, biting og dask av nevnte unge. Første tur for mor og far (siden nye titler ble tildelt) til annen kant av landet er avlyst, pga nevnte situasjon. Årets fest på andre kanten av landet må ses laaangt etter. Leamus sjette dagen på rad..
danieI Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2007 daniel hadde først blitt skikkelig deppa og lurt på hvor han hadde feilet så hadde han brukt mye energi på å jobbe inn noen veldig fine engahymner hos avkommet ok forresten så føler jeg med deg
danieI Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 ok, du vant KaMa noen gang er det bare fint å ha barn
prekæs Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Mener likevel jeg har det verre. Men en ting skal Bergen ha... De har fengene supportersanger. Du har tydeligvis fått din del av sykdom du og. Min har knapt vært frisk siden han startet i barnehagen. God bedring:)
KaMa Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Jo, takk.. Poenget er at jeg klarer ikke helt forstå hvordan det er mulig å ha så dårlig flaks. Han har gått i barnehagen siden august, og har ikke vært syk før nå. Vi hadde endelig klart å lappe sammen en barnevaktordning, biletter var kjøpt og egentlig det viktigste, jeg var så forbanna innstilt på å dra bort, med kjæresten.. Og Prekæs, jeg bor i Bergen. Tipper jeg pines oftere gjennom x antall Brann-sanger. Og jeg finnes ikke fotballinteressert, ikke sånn ørlitegrann engang..
danieI Skrevet 3. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2007 jeg glemte noe i stad jeg hater også at jævla martin andresen skal til vålerenga at vi tapte siste kampen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå