auro Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 I fjor til Jul i svingen ble det laget alt mulig fra ski til ullundertøy. Er det noen som har fått med seg om det blir sånn i år også? Har sett ullundertøy fra Devold.
3stk Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 De hadde fått noe på G-sport her,tror det var en fleece jakke og bukse
Anna Nym :o) Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Skogstad har ihvertfall superjul-klær. Vet ikke noe om ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå