storebror og junibaby=) Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 til mamma og pappa, De skal få kalender med bilder av lillegutt. Også tenkte jeg å kjøpe fotorammer.Svarte. Dem de har nå er i sånn gull og veldig gamle. Blir ihvertfall 8 rammer i A4 str. Hun sier at alt de har er så gammelt og slitt så da tenkte jeg på sånn.Er jo mere nyttig å bytte ut det først,en masse pynteting? Og de har lyse vegger så de vil ihvertfall passe der. Blir ikke "dumt"det?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Nei, ikke dumt i det hele tatt. MYE bedre å få nyttige ting som man får bruk for enn noe rask som blir liggende i veien:-) Høres ut som en kjempegave:-D
mayaya Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 ps. det er viktigere at rammene passer til bildet, enn til veggen. bortsett fra det; smart gave!
storebror og junibaby=) Skrevet 4. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2007 tenkte du på størrelsen da mayaya??eller innholdet i bildene?
mayaya Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 jeg tenkte på innholdet ja, farger og stil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå