Labambie Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Noen som har den? Jeg blir så sinnsykt fascinert bare av å sitte å se på den.. Er så gøy å se på,en liten sak som bobler rundt inni der..
Maigullet Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Ja, ordna meg den her forleden dag. Satt og kikka idag sammen med ungene, - de var facinert ja! Minstemann på 3 syntes det var veldig morsomt at jeg hadde ei sånn boble inni magen han da...
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hei hei, hvordan får jeg lagt det til på facebook??
Maigullet Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Det var lagt inn en link her for et par dager siden... Du finner den vel hvis du ser litt bakover i tid her Ellers går det kanskje ann å søke etter den på facebook?
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 ja jeg fant den på facebook, så søt da:O)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Her er linken: http://www.facebook.com/apps/application.php?id=5161351551&ref=s var eg som la tipset ut sist- har sann på min egen profil- e ganske så stiligt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå