Gå til innhold

November baby 06 ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart er godjenta 1 år! *snufs*

 

Andre som gikk og vagget høygravide på denne tiden for snart 1 år siden ? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyttelidytt..

Skrevet

Heisann!

Ja, er nok det. He he. Jenta mi kom 16 november. Tiden går fort må jeg si. 1 år allerede. Føler det ikke er lenge siden. Snufs.

Skrevet

16.november her å ;O) Fødte på ullevål, du da skorpion74?

Skrevet

så koselig :-D

 

jeg fødte 13 november:-)

 

gutt eller jente på dere da?

Skrevet

ooops, var litt kjapp på avtrekkeren der, ser nå at dere har gutt og jente :-)

Skrevet

Her er det Haukeland sykehus. ;o) Det er kos. Artig alder de er i nå spørr du meg. Er deres begynt å gå? Tuppa her går langs bord og sånn, men har ikke sluppet seg ennå.

Skrevet

Snuppa mi er født 11.nov. Dette året har gått superfort synes jeg. Min har ikke begynt å gå, men kryper fort. Hun har begynt å prate litt da. Sier mamma, pappa, bæ, ape, båt og nam, nam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...