Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Snart er godjenta 1 år! *snufs* Andre som gikk og vagget høygravide på denne tiden for snart 1 år siden ? :-)
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 3. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. november 2007 dyttelidytt..
Skorpion Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Heisann! Ja, er nok det. He he. Jenta mi kom 16 november. Tiden går fort må jeg si. 1 år allerede. Føler det ikke er lenge siden. Snufs.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 16.november her å ;O) Fødte på ullevål, du da skorpion74?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 så koselig :-D jeg fødte 13 november:-) gutt eller jente på dere da?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 3. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2007 ooops, var litt kjapp på avtrekkeren der, ser nå at dere har gutt og jente :-)
Skorpion Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Her er det Haukeland sykehus. ;o) Det er kos. Artig alder de er i nå spørr du meg. Er deres begynt å gå? Tuppa her går langs bord og sånn, men har ikke sluppet seg ennå.
Kose-KU Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Snuppa mi er født 11.nov. Dette året har gått superfort synes jeg. Min har ikke begynt å gå, men kryper fort. Hun har begynt å prate litt da. Sier mamma, pappa, bæ, ape, båt og nam, nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå