novembermammatil3 Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Har sååå vanskelig med å gå på do.avføringen er stein hard og ikke minst hemorider!! Er i uke 36 lurer på om det er farlig å bruke klyster nå så sent i svangerskapet.Kan fødselen starte??Jeg spiser normalt og dikker enn masse! Slitsomt dette!!
jula Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 prøv å drikk Biola morgen og kveld!når jeg drikker det er magen min "normal"..!er godt også:-) har hørt flere som sier de ikke har klart seg uten;-)
novembermammatil3 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg bruker det også,hjelper ikke detgrann!! Fåe høre med jordmor på mandag:)
Topsy med Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Finnes olje på apoteket man kan drikke. Duphalac heter den eller lactulose... Den fungerer for mange...
Smulen&Skalken Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Ring legevakten og hør om du kan ta klyx. Er helt forferdelig å ha det sånn. Duphalac og lactulose må du ikke ta om du er forstoppa. Det gjør bare saken og smertene enda værre. Dette er forebyggende middel. (jeg har klart å tatt det, og jeg ble helt desperat). Jeg drikker biola hver dag. Den fungerer sånn at jeg kommer meg på do innimellom, men jeg er fortsatt steinhard i magen. ++++ at jeg drikker MASSE og spiser slik man skal. Ingen ting funker skikkelig. Lykke til hehehe Hilsen ei som sliter noe sinnykt med magen selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå