chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Kan noen hjelpe meg? Jeg trenger et helt spesielt dikt til en venninde av meg. Dette er min aller beste venninde, min nesten kjæreste skatt! Noen som har noen de vil dele? Har lett på dikt.no men der er jo så mye tull også....
Gemini7 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg er glad i dikt og kan mange, men det spørs jo på hva slags tema du vil formidle, hva er det du vil si til henne liksom? At hun er et spesielt menneske? Jeg kan se hva jeg finner..
Gemini7 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 OK, dette synes jeg er fint, og noe jeg har skrevet til noen som er helt spesiell for meg: Några hjärtan är skattar Några hjärtan är skattar som aldrig kan ta slut Ägaran strör det givmilt i solströmmar ut. Tacksamma tar vi gåvan i varsam hand. Hell och säll, välsignad du, som aktar guld som sand! Några hjärtan är eldar som brinner djupt i lönn. I kallaste natt där kastas ett återsken på snön. Så bergtagen ingen i ständig längtan går som den som har sett det skimret en natt och fram till elden trår. Karin Boye
AnneSynnøve Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Hva med "Åtte Roser" av Inger Hagrup?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå