nellas&storesøster :) Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Heisann.. Noen som veit om råd/kjerringråd som brukes som vanndrivende? Har lagt på meg 7 kg!!! siste 3 ukene, det meste er nok bare vann, er skikkelig hoven, spesielt i hender og føtter! Føler meg som en ballong! 16 dager igjen til termin enda..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Man skal vel ikke ta vanndrivende når man er gravid vel?? Aldri hørt om at man kan det jeg iallefall!
jula Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 stakkars deg!har en venninne som er plaget med mye vann i kroppen(hun har 14 dager til termin). hun sier det hjelper å drikke mye vann faktisk.og sitte med bena høyt..ellers er det vell ikke så mye å gjøre med..annet enn at det blir borte når du er ferdig!:-) lykke til!!!!
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 du skal holde deg langt unna vanndrivende akkurat nå, samme gjelder rensekurer..
Gjest Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Drikk masse vann Drikk grapefruktjuice (naturlig mildt vanndrivende) Kutt ut/ned på salt (binder vannet i kroppen) Beveg deg mye Lykke til
nellas&storesøster :) Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Tusen takk for svar jenter, må vel bare hive i meg ekstra med vann da tenker jeg! Er ute å går en times tid hver dag, så den er grei! og skal prøve med den der grapefruktjuicen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå