babyboble Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Ser dere anbefaler denne om man har fått svake positive. Er dette fordi den er korekt uansett om det er tidlig eller ikke? Bare lurer. Eller vill ikke denne slå ut heller om det er tidlig?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Det er vel kanskje fordi denne ikke gir svak eller sterk positiv test, denne sier gravid/ikke gravid. Så slipper en å tolke streker.... den er dyrere enn de vanlige testene, men vel verdt det om du eri tvil=)
Hannahs-mor06 Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Den er visst mindre følsom enn vanlig CB. Vanlig CB er følsom på hcg verdi på 25, mens digital er følsom på 50. Selv har jeg hatt 8 svaake positive av den vanlige typen, testet neg på digital (det er lenge siden jeg tok den digitale).. Hos legen slo det og neg ut på den digitale maskinen, MEN det kom en svak strek..tolket det som at jeg har forhøyet verdi/er gravid, men at det er for lite hcg til å slå ut på digital. I følge lab-dama var det ikke normalt med svak strek når man ikke var gravid... Vet av erfaring at kroppen min produserer lite hcg i starten, slo ikke ut før uke 7-8 med Hannah. Svar på blodprøve av hcg tirsdag..spent!! Har du testet med vanlig?
soooz Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Jeg testet med CB digital 3 dager før IKM, og den ble positiv Men det spørs jo hvor mye hCG man har i kroppen også da. Den kan jo slå negativ, men du kan fortsatt være gravid, bare at det er for tidlig. Good luck
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Anbefales av meg hverfall!!! Billigere å kjøpe den på nett. Tror det er side som heter noe som billige-tester.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå