Gå til innhold

Fettsuging...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det???

Jeg er såååå miisfornøyd med magen min......skulle egentlig ta fettsuging før jeg ble gravid(trodde ikke jeg kunne få barn)....Uansett hvor mye jeg trener og prøver å få magen fort så blir den ikke mindre. Den ble helt misdannet etter de andre fødslene.....og jeg føler meg ikke vel.

Noen som har erfaring?? Både positiv og negativ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg fikk hoftene mine fettsugd for ti år siden. Hadde veldig store fettvalker der og hadde problemer med å finne bukser som passet pent på meg. Det var dyrt (16.000,-), men absolutt verdt det. Jeg følte meg mye bedre, både med tanke på at klær passet bedre og at jeg faktisk så slankere ut. Hadde gjort det igjen uten tvil. Har ingen negative erfaringer, bortsett fra at jeg hadde litt vondt og var stiv og støl de første ukene etter operasjonen.

Skrevet

Jeg har tatt Liposculpture av mave og hoftene. Men dette var før jeg fikk barn og nå ser ikke maven min ut igjen. Var veldig fornøyd før jeg fikk barn.

Har tenkt på å kanskje ta bukplastikk etter jeg er ferdig med å få barn.

Skrevet

Jeg har tatt bukplastikk med fettsuging. Er kjempefornøyd med resultatet. Men er veldig spent på hvordan det vil gå etterhvert som magen vokser (er i uke 15 nå). Fikk garanti fra kirurgen om at det ikke ville bli noen problem ved en evt. gtaviditet, men jeg synes det klør i arret.

Skulle det bli nødvendig å ta en slik operasjon igjen etter fødselen, ville jeg gjort det. Den følelsen av å ha flat mage og ny navel er ubeskrivelig for en som har vært overvektig i mange år. Jeg tok operasjonen etter å ha gått ned over 20 kilo (fra 95 til 72 kg). Den overflødige huden var noe herk og helt umulig å slanke bort. Fikk fjernet totalt ca. 3,5 kilo hud og fett. Veldig vondt i ukene etter operasjonen, jeg var sykemeldt i 6 uker så det er en omfattende operasjon - men utrolig godt for psyken/selvfølelsen.

Skrevet

Tusen tusen takk...så takknemlig for svar:-)))

Det blir nok bukplastikk med fettsuging på meg.....

Skal ta ks i mars........og ved første anledning så skal jeg ta operasjonen...

Skrevet

Har også gjort det, Mage og hofter. Var kjempe fornøyd!

Men om du skal ta keisersnitt må du nok vente en stund med bukplastikk! Keisersnitt trenger tid for å heles...

Dessuten er fettsuging ganske vondt etterpå... så du må tenke på at du må ha anledning til å være i ro en stund... og det kan du jo ikke akkurat når du har født og har andre barn... Ville ventet i allefall ett år etter fødselen... kroppen skal jo bli normal igjen. :-)

Men når du gjør det blir du nok fornøyd ja :-)

Skrevet

Til deg som har hatt bukplastikk,jeg har oxo hatt det, er 20 uker nå,er spent på hvordan magen min blir, den er fremdeles helt flat,jM sa til meg at d\siden jeg er så lang vil det ta lenger tid til det synes på meg for de lange har lenger mage som babyen gjemmer seg godt i,har du fått antydning til mage enda?jeg syns det er så merkelig jeg ikke har fått mage enda,syns det burde synes nå.i undertøyet synes det hvis jeg legger litt godvilje til...spent på hvordan det blir meg strekking av arret mitt men det er så langt ned så det blir vel ikke strukket så mye der kanskje,legen min sa også at det ikke ville blir problem ved evt graviditet. men siden jeg også fikk laget ny navle så lurer jeg litt på hvordan JM skal vite riktig mål på meg når de skal begynne å måle hvor livmor er i forhold til navle og sånn, for jeg har jo ikke naturlig navle,vil jeg enten få beskjed om at du er altfor liten i forhold til normalen, eller motsatt,de kan jo ikke gå ut fra at jeg er normal i den forstand siden navlen ikke ligger der den lå naturlig før da jeg var overvektig og før operasjon...dette ble langt gitt...en ting til, JM lurte på hvorfor jeg hadde det arret da jeg var til ordinær uL og jeg fortalte jeg hadde hatt bukplastikk,og da sa hun at oj, da er det ikke sikkert at jeg får klare nok bilder mente hun, jeg ble forfjamset og sa bare å....og hun sa ikke emr, men så fikk vi fine bilder men jeg glemte spørre hvorfor det evt hadde blitt dårlige bilder, er jo kun huden de har skåret i,skjønner ikke hvorfor det skal bli dårligere bilde da?noen peil?

Skrevet

Hei til deg. Har fått en liten kul på magen, jeg kjenner det best når jeg ligger på ryggen. Men er ikke så høy jeg da (1,64).

Hmmm, har ikke tenkt på det ang. navlen og måling hos JM. Har fortalt henne om operasjonen, og hun sa at det ikke kom til å by på noen problemer siden hun hadde hatt mange gravide som hadde tatt en slik operasjon, men vet ikke om hun tenkte på det med navlen. Vi snakket ikke så mye om det, men skal ta det opp med henne neste gang jeg er hos JM (6. des). Min nye navle sitter jo en god del høyere opp enn min gamle. Håper ikke det byr på vanskeligheter.

Synes også det hørtes rart ut med de bildene. Jeg har kun tatt innvendig UL og fikk fine bilder. Skal på den ordinære UL 30. nov, og JM har ikke sagt noe om problemer med å få fine/klare bilder. Skulle jo nesten tro at det ville være motsatt når mye hud og fett er fjernet, da skulle det vel bli bedre og klarere bilder....merkelig det der.

Lurer på hvordan magen blir etter fødselen. Håper virkelig ikke den blir slik den var før operasjonen. Men men, vil jo gjerne ha en baby, så da får det bli som det blir.

Skrevet

Jeg skal føde i februar og skal gifte meg i august. Jeg har lyst til å ta fettsuging av mage, hofter og overarmer før bryllupet. Er det for raskt etter fødselen? Noen med erfaringer?

Skrevet

jeg er ganske slank .. men liker ikke overarmene mine .. åssen er dette med fettsuging der.. vil armene lissom "henge" etterpå? og blir det arr?

Skrevet

fettsugning av hake.. noen med noen erfaringer ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...