Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Lurer bare fordi jeg selv har veldig lyst til å ta fettsuging av magen når jeg er ferdig med svangerskapet.... Uansett hvor mye jeg trener og slanker meg så har jeg fett på magen...og dette er veldig ubehagelig.....jeg hater magen min..... Noen som har efaring?? Både positiv og negativ...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Heisann... Fettsuging vet jeg ikke, jeg skal ha plastisk kirurgi når jeg er ferdig med barn, har veldig mye hud "til overs" etter første mann og har bestemt meg for ( å fått det godkjent) til dekt opperasjon når barna er ute=) Og om de vil suge bort litt side-flesk så be my guest liksom=) hehe, det skal de gjerne få gjøre. Men er du ferdig med barn? Anbefales og vente til du er heeelt sikker på du er ferdig!!! Håper du får ordnet det på ene eller andre viset så du blir fornøyd med deg selv!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Takk for svar:-) Ja, jeg er ferdig med barn etter dette svangerskapet.....Gleder meg til å kan føle meg litt "attraktiv" igjen....og få litt selvtilitt tilbake:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Ja sant=) Kjenner til den der, men skal nok bare holde ut med en kvapsete mage til jeg er ferdig med barn=)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Enig med dere jenter. Jeg skulle egentlig nå i Oktober. Men vi fant ut i sommer at vi ville ha ett barn til før vi ga oss.Har ikke så mye men hadde fått flat mage..... Litt forfengelig, men det er jeg stolt av. Og ikke minst min mann synest det er greit om jeg virkelig ønsker det selv, så skal ikke stå i veien for min selvfølelse.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Tusen takk for svarene, jenter:-)) Ha en fin søndag...klem;-)))
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 ei venninne av mag fikk det en mage operasjon,eller mageplastikk som det heter..... Nå er resultatet veldig fint..men det hun sa var at hun faktisk aldri kom til å gjøre noe lignende,eller ville anbefale andre å gjøre det!! Det var visstnok forferdelig smertefult,også fikk hun flere betennelser i tillegg.. Skjønner at det kan virke veldig fristende, og det frister for meg også..men hun anbefaler på det sterkeste å IKKE gjøre det.....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Ja jeg har sett og hørt om både pos/neg opplevelser og resultater. Det er visst jæ... vondt men jeg tror nok at jeg har så mye og slite med (død hud) skal gjennomføre alikavel... Men greitå høre om andres erfaringer med det...
Gjest Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Jeg hadde aldig vært i tvil, smertene bekymrer ikke meg. Har høy smerteterkel.....Man må lide for sjønnheten, he he he :-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Helt sant Pia 79=) En skal lide for skjønnheten og jeg skulle gjerne fyllt 30 med en kropp jeg er fornøyd med og helst med tre barn=)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 noen som vet hva dette ca koster? og jer er for pysete til å stå for spørsmålet så jeg signerer med annonym.. lille flaue meg..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Jeg slanket meg 40 kg,før 1 svangerskap.tokk full mageplastikk 9 mnd etter.fettsugde magen og fikk ny navel.Jeg ble ikke fornøyd så jeg har vært inne å tatt mageplastikk 2 ganger.Hadde mye løshud og"valker som ikke kunne slankes vekk/trenes vekk" Fettsugde hoftene mine også.Gikk ned 4 bokestr.Kjempedeilig.Men jeg tokk mageplastikk i nov i fjord,i feb var jeg gravid! Så jeg lurer veldig på hvordan magen blir etterpå.er 36 uker gravid nå.Ikke noe problemer med at magen vokser.Bare arret som stekker seg.Har ikke fått noen trekkmerker heller:))Fikk dekket på statens regning!! Hadde vondt bare dagen etter.Ellers gikk det greit.måtte ikke løfte så mye da.Og man må gå krokbøyd enn stund m korsett.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Anonym 22.14 Kjempe flott å høre erfaringer altså, jeg gleder meg så inderlig til at jeg skal få fjerne noe av dette som er med meg som ufrivillig bagasje! Bare "henger" på... og har ingen mulighet for å få bort dette som henger der.... er dødt!! Håper magen din har det bra og ser bra ut etter dette svangerskapet også så du slipper det igjen da=) Jeg velgerå vente til jeg er ferdig med barn, noe jeg håper ikke er lengetil=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå