Gå til innhold

uuuutrolig mye hus for pengene nær oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig.. men jeg får ikke linken til å funke jeg?

Skrevet

Får bare beskjed om intern feil. Men søkte på det nr og fikk opp tre stk. Hvor ligger den?

Skrevet

Nær Oslo? Tja... Alt er relativt

Skrevet

Var rimelig da, hvis det er den jeg fant.. Men fem soverom er nok litt voldsomt for oss to..(snaart tre)

Skrevet

11131716 er koden... beklager..trodde referanse nummer var det samme som finn kode, denne er riktig

Skrevet

Grei bolig. Men nær Oslo...? Som sagt over her, alt er relativt...

Skrevet

Meget usentralt desverre... Her er man avhengig av to biler og det blir mye kjøring, ja.

Ellers takk for tipset ;o)

Skrevet

nær oslo?

leste en artikkel på vg nett i dag om hvordan meglerene filmer med adresser og sted i annonsene på finn.... dette var noe i den duren...

Skrevet

Nu har jeg googlet avstanden fra Vestby til Oslo, og det er ca 4 mil..............................

Jeg kan ikke i min villeste fantasi si at det er langt unna Oslo jeg..... Hadde vår familie skulle ha flyttet sørover ville jeg syntes at 4 mil fra Oslo måtte ha vært midt i blinken........

Men det er da min mening....

Skrevet

Det høres kanskje ikke så mye ut, men om man jobber i Oslo så må man faktisk kjøre 8 mil hver dag. Syns det er litt i det lengste laget jeg gitt.

Skrevet

Bortskjemte er mange av dere sørpå, he he......... Vi bor 5 mil fra Harstad. Mannen min har pendlet 10 mil hver dag i 15 av de 25 år han har vært i jobb. 4 mil hver vei fra Vestby til Oslo, eventuellt med tog tar ca 35-40 min(pluss inn til jernbanestasjonen fra der du bor) Men husk at om du jobber i Oslo sentrum og bor i drabantbyene så bruker du minst 20 min uansett....

Skrevet

5 mil fra Harstad og 4 mil fra Oslo...vel, det blir litt forskjell uansett.

Lettere å bli hengende fast i trafikken i Oslo enn i Harstad? Bare tenk på det kasoet som alltid dukker opp med første snøen her i Oslo. Den har dere vel neppe i Harstad? Har foresten bodd i Harstad selv ;o)

Skrevet

Om man jobber vanlig arbeidstid i Oslo, så er det ikke anbefalt å kjøre til og fra jobb. Men slappe av på buss eller tog.

Selv bor jeg i Rygge (6 mil --> Oslo), vi pendler begge to til Oslo, men jobber skift, så det ikke kræsjer med b.hage henting. Vi synes det er helt topp å bo her, landlig og rolig. Jobben til mannen min kan han ikke få andre steder enn i Oslo.

Trekker av på skatten reisepengene.

Dessuten med 50 minutter på to eller buss, er det nok til å ta ettermiddagsluren og være opplagt når en kommer hjem :o)

Skrevet

det var et flott hus! men det er ikke nært oslo i mine øyne. jeg bor i ski og jeg synes det er på grensen til å kalle nært oslo.

Skrevet

Vi jobber begge i oslo, og planlegger flytting. Er fullstendig åpen for å flytte såpass ut av byen som dette - det er jo gode kommunikasjonsmuligheter, så det er jo ikke noe stress.. Jeg reiser gjerne den veien, mot å få hus og hage..noe vi bare kan drømme om her i byen, av prismessige årsaker.

Dette huset er nok litt stort for oss nå i første omgang, men takk for godt tips! :)

Skrevet

Bodde i Vesty når jeg var 17-18 tror jeg det var og har så enorme gode minner derfra og Son og ikke for å snakke om Hvitsten. Og fikk så mange venner som jeg har mistet kontakten med.... *sukk*

Skrevet

håper iallefall de som kjøper huset blir like fornøyde som det de som bor der nå har vært:)

de skal åpne visninger i noen dager fremover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...