ninaaan Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11131716&sid=15abc_2pp-712671&pos=30&tot=50 noen jeg kjenner skal selge huset sitt og det er genialt for barne familier. visning i morgen-- tenkte bare å tipse alle dere kommende mammaer og pappaer. huset kan ved et enkelt grep gjøres om så kjeller kan leies ut:) da har man nesten ingen låneutgifter:) hilsen meg
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Nå ble jeg veldig nysgjerrig.. men jeg får ikke linken til å funke jeg?
ninaaan Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11131716&sid=15abc44IkN253940&pos=3 0&tot=50&WT.svl=Link finn kode 2007125
Gjest Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Får bare beskjed om intern feil. Men søkte på det nr og fikk opp tre stk. Hvor ligger den?
Gjest Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Var rimelig da, hvis det er den jeg fant.. Men fem soverom er nok litt voldsomt for oss to..(snaart tre)
ninaaan Skrevet 3. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2007 11131716 er koden... beklager..trodde referanse nummer var det samme som finn kode, denne er riktig
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Grei bolig. Men nær Oslo...? Som sagt over her, alt er relativt...
Gjest Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Meget usentralt desverre... Her er man avhengig av to biler og det blir mye kjøring, ja. Ellers takk for tipset ;o)
jente30L Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 nær oslo? leste en artikkel på vg nett i dag om hvordan meglerene filmer med adresser og sted i annonsene på finn.... dette var noe i den duren...
nr 6 på vei Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Nu har jeg googlet avstanden fra Vestby til Oslo, og det er ca 4 mil.............................. Jeg kan ikke i min villeste fantasi si at det er langt unna Oslo jeg..... Hadde vår familie skulle ha flyttet sørover ville jeg syntes at 4 mil fra Oslo måtte ha vært midt i blinken........ Men det er da min mening....
Truseprinsesse Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 Det høres kanskje ikke så mye ut, men om man jobber i Oslo så må man faktisk kjøre 8 mil hver dag. Syns det er litt i det lengste laget jeg gitt.
nr 6 på vei Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 Bortskjemte er mange av dere sørpå, he he......... Vi bor 5 mil fra Harstad. Mannen min har pendlet 10 mil hver dag i 15 av de 25 år han har vært i jobb. 4 mil hver vei fra Vestby til Oslo, eventuellt med tog tar ca 35-40 min(pluss inn til jernbanestasjonen fra der du bor) Men husk at om du jobber i Oslo sentrum og bor i drabantbyene så bruker du minst 20 min uansett....
Gjest Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 5 mil fra Harstad og 4 mil fra Oslo...vel, det blir litt forskjell uansett. Lettere å bli hengende fast i trafikken i Oslo enn i Harstad? Bare tenk på det kasoet som alltid dukker opp med første snøen her i Oslo. Den har dere vel neppe i Harstad? Har foresten bodd i Harstad selv ;o)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Om man jobber vanlig arbeidstid i Oslo, så er det ikke anbefalt å kjøre til og fra jobb. Men slappe av på buss eller tog. Selv bor jeg i Rygge (6 mil --> Oslo), vi pendler begge to til Oslo, men jobber skift, så det ikke kræsjer med b.hage henting. Vi synes det er helt topp å bo her, landlig og rolig. Jobben til mannen min kan han ikke få andre steder enn i Oslo. Trekker av på skatten reisepengene. Dessuten med 50 minutter på to eller buss, er det nok til å ta ettermiddagsluren og være opplagt når en kommer hjem )
tryde Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 det var et flott hus! men det er ikke nært oslo i mine øyne. jeg bor i ski og jeg synes det er på grensen til å kalle nært oslo.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 Vi jobber begge i oslo, og planlegger flytting. Er fullstendig åpen for å flytte såpass ut av byen som dette - det er jo gode kommunikasjonsmuligheter, så det er jo ikke noe stress.. Jeg reiser gjerne den veien, mot å få hus og hage..noe vi bare kan drømme om her i byen, av prismessige årsaker. Dette huset er nok litt stort for oss nå i første omgang, men takk for godt tips!
Athina' Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Bodde i Vesty når jeg var 17-18 tror jeg det var og har så enorme gode minner derfra og Son og ikke for å snakke om Hvitsten. Og fikk så mange venner som jeg har mistet kontakten med.... *sukk*
Neverstill Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 håper iallefall de som kjøper huset blir like fornøyde som det de som bor der nå har vært:) de skal åpne visninger i noen dager fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå