potetball Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 jeg har ikm 5 nov,men idag tidlig var der blod på papiret. tenkte at jaja,så var den der da..fikk kraftig menssmerter utpå dagen,som jeg alltid bruker å ha 1 dagen, og jeg bruker å blø ganske mye. men der er liksom ikke noe mer blod...! slutta på mini-pillen for 2 mnd siden,kan det hende at mensen bare er forstyrret? eller kan det være festeblødning? andre som har hatt dette? hmm....
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Det er litt moro med oss som håper å være gravid, fordi vi så gjerne vil at ting skal være noe annet enn de kanskje er:) Jeg selv har gått med mensmurringer etter dobesøk hele uka. Vet jo at det sikkert er tr som er på vei, men klarer ikke la være å håpe at det kan være et graviditetssymptom:) I min forrige pp i vår hadde jeg småblødninger noen dager før tr kom. Var her inne og skrev da også, i håp om at det kunne være festeblødninger. Det var det jo selvsagt ikke... Så til deg, det kan være festeblødning, og det kan være tr som er på vei. Sikkert svar får du ikke før enten tr kommer for fullt, eller ikke kommer, slik at du må ta en graviditetstest.. Men håpet kan ingen ta fra oss!! =)
potetball Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 hehe,ja man lurer jo fælt og snur og vrir på alle ting! men det er jo spennende også det er sikkert tr som kommer,for jeg har skikklig menssmerter og det har man vel ikke med en festeblødning? ikke vet jeg..men sant sant-håpet kan inegn ta fra oss,hehe!!! skål for det!
Klar for nr 3! Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 jeg er i litt samme situasjon.. har IKM i dag 3.nov, men den 28.okt fikk jeg "mensen".. blødde hver dag i 5 dager, men det var bare sånn at jeg brukte truseinnlegg... helt merkelig, har ikke fått positiv test enda ihvertfall, men det er sant som dere sier. går jo alltids rundt og håper at det er noe annet enn det er:) man kan ha festesmerter, men hvor sterke de er vet jeg ikke.. har aldri opplevd det før.. er veldig nysgjerrig på om dere er gravide, blir spennende! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå