Gå til innhold

mange her som reagerer på løk ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal spise taco / nachos i kveld .. og tenkte at kanskje purreløk eller bedre en vanlig løk ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forbindelse med amming? Det blir det samme hvilken løk du spiser. Ville ikke tatt sjansen =)

Skrevet

Hvorfor ville du ikke tatt sjansen?

Snuppa her i huset har ikke reagert på noen ting, og da hadde det jo vært idiotisk å ikke spise løk i 18 mnd bare pga at jeg ammet????

Skrevet

snakka med jordmor og fikk beskjed om bare og prøve meg frem ... finnes ikke noe fasit svar sa hun .... noen barn regarer på det og andre ikke ... ! :-))

Skrevet

Har du født? Hvor gammelt er barnet? Jeg begynte å spise løk da hun var rundt 6 mnd. Da reagerte hun ikke lenger.

Skrevet

men hvis hun allerede reagerer på vanlig løk, så er nok ikke purre så veldig mye bedre.

(leste ikke innlegget ordenlig :-)

Skrevet

det svaret var til Spetakkel forresten... :-)

Skrevet

Var med et smilefjes da... ;-)

Begge mine har reagert da de var nyfødte så jeg ville ikke tatt sjansen. Forferdelig å høre på hylende baby bare fordi man måtte ha litt løk.

Skrevet

Til Spetakkel

Ser smilefjeset ditt nå :-)

Var kanskje litt krass i svaret mitt, men blir bare så oppgitt innimellom av alle hysteriske råd, meninger osv, og så var det tilfeldigvis deg det gikk utover. Unnskyld!

Skjønner godt at man blir litt ekstra forsiktig når man har babyer som reagerer på div!

Skrevet

Jeg er overhode ikke hysterisk, men erfaring sier meg at nyfødte ofte har sensitiv mage..

Kan jo ikke sammenlignes med en på 18 mnd (eller 6 mnd for den saks skyld)

Skrevet

nei, nei var ikke sånn jeg mente. At du var hysterisk altså, bare at innimellom så kommer det råd som er litt vel hysteriske

Skrevet

på generelt grunnlag, ikke nødvendigvis fra deg...

Skrevet

Mini reagerer veldig på løk. I starten på all løk, med nå kun på rå.. Og hvitløk går bra nå. Men - alle unger er helt forskjellig på dette, så du må nok bare prøve deg frem.

Andre ting som har vært fyfy her, er sukkererter, blomkål og kruttsterk karrigryte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...