Gå til innhold

Kan man ha "menssmerter" hvis man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en pp i vår, med en syklus på 42 dager, så må vel regne ut i fra det nå også da. Har gått på piller igjen i mellomtiden.

42 dager blir på tirsdag, og regner vel egentlig bare med at tr dukker opp i løpet av de nærmeste dagene...:(

Men stort sett daglig denne siste uka har jeg hatt mensmurringer etter at jeg har vært på do og tisset, uten at jeg har sett noe til tr enda. Og vanligvis kommer hun fort etter de første smertene...

Så spørsmålet mitt er jo da selvsagt om noen av dere har hatt sånne smerter helt i starten av graviditeten, eller om det bare er å godta at det er tr som er på vei...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dette er er symptom på at du kan være gravid ja!!! men også tr som er på vei...så du får bare vente å se og håpe du er gravid!! lykke til:)

Skrevet

jeg har testet positiv to ganger, alts åer jeg gravid, men jeg har likevel mensensmerter døgnet rundt nesten - og har hatt det i en og en halv uke. Så ja, kan være teng på graviditet, men ikke hopp i taket enda. Det kan jo være at mensen kommer. Syklusen må stabilisere seg også. Lykke til:)

Skrevet

mens murringer er ett graviditets tegn. =)

var sikke på at tanta kom.

men, det gjorde hun ikke!

livmoren trekker seg sammen under mens og utvider seg under graviditet.

det kjennes helt likt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...