Northernlights Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 derfor skjoenner ikke jeg at disse ikke klarte det de virkelig tror paa: http://www.youtube.com/watch?v=KWP0xLkmS0g haha...
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Uffda ... holdt ikke å være sterk i troen der, nei!
Northernlights Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Det forundrer meg kjempemye at de virkelig tror i sitt eget hjerte at de HAR det som trengs! De skjoenner ingenting naar de blir vist bort...huff,nesten synd i noen av dem, ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå