Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Dere som har født eller skal føde på Sykehuset Østfold avd.Fredrikstad. Vet dere om det er noen mannlige jordmødre som jobber på fødeklinikkene????
*1+1=2 små* Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 dytter, det hadde vært morro å vite! Har ingenting imot mannlige jordmødre altså!
Amanda- Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 vet ikke.. men kunne tenkt meg en mannlig jordmor...=)
Mamma'n til lille David Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Så en dokumentar om mannlige jordmødre tidligere i år, det er faktisk bare TO mannlige jordmødre i hele Norge - han ene i Narvik og han andre nede på østlandet en plass..husker ikke hvor.
nr to på vei:) Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Det jobber en mannlig jordmor på sykehuset Telemark i Skien iallefall. Han hadde jeg ved forrige fødsel, og krysser fingrene for at jeg får han igjen nå En omsorgsfull, dyktig og motiverende person!!
nissemor79 Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 dytter.... kunne tenk meg en mannlig jordmor:-) men det må finnes flere enn to mannlige jordmødre i Norge????
mlkt Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 mener det skal være 5 i norge. er en i odda og
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 åå det er flere.. er en her jeg bor og
saray Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 jeg fødte også i skien og hadde jordfar mats første delen av fødselen.en veldig hyggelig og flink mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå