Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei, Noen som har gode forslag til bursdagsgave til en 2 år gammel gutt? Pris, tja 150...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Min gutt blir 2 i desember, og her har vi fått en kasse med flexi-traxx bilbane, som selges på toys 'r' us. Han elsker den!
lego Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Thomas toget, postmann Pat og Kaptein Sabeltann er kjempepopulært her om dagen... Klær er alltid kjekt å få... Musikk/cd... Fargestifter/fingermaling o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå