Circe Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Lenge siden jeg har vært her nå. Sikker mye nytt. Men kommer nok til å være her litt. Må følge opp ei venninne se. Vær snille med henne da. Hun får presentere seg selv etter hvert. Så noen gamle kjente her da???
m@rie82 Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 hei Circe! vet ikke om du husker meg, men jeg fikk i mars. husket iallefall nicket ditt. er for det meste på dib jeg da... men må jo innom her på bim på besøk.
Circe Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Joda, husker nicket ditt vettu. Selv om jeg er ekstremt dårlig på å huske sånne ting. Hvordan går det med deg? Når i mars fikk du???
PlinkiPlonk Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Hei. Jeg fikk i april, husker nicet ditt, men ikke så mye mer:) Hva fikk du, og når? Jeg er gravid igjen, og har termin i april 2008.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 husker nicet ditt jeg og=)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Jeg vet hvem du er =) vi snakka litt på nettby sammen og =) har ikke nettby lenger da...
Circe Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 Står på du heksa. haha. Jeg fikk 24 mars. En liten vakker gutt. LALLA min! Send meg en PM a!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå