MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei dere, jeg har vært litt plaget med smerter i magen de siste dagene. Ikke FRYKTELIG vondt, men nok til at det er ubehagelig. Jeg har hele veien tenkt at det er fordøyelsen; tarmer og sånn som er irriterte. Slitt litt med løs mage i det siste, men ikke mer enn vanlig *unnskyld detlajer*:-) Vet jo at det er normalt med vondter her og der nå på slutten, men er nå likevel alltid godt å høre om andre har det likt:-) Var og inne på tanken om det kunne være modning. Hva tror dere jenter?
*1+1=2 små* Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 type vondt sånn som rett før mensen, med dårlig mage? har jeg ganske mye jeg og.......men hvis du er bekymra så ring føden de er såå snille og hjelper deg:)
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Heisann, nei, ikke helt sånn som rett før mensen (selv om jeg har mye mensenmurring også)) Mer som verk på en måte. Kanskje som jeg skulle ha spist noe jeg ikke tålte. Vannskelig å forklare. Vil ikke ringe føden, vil helst ikke bli sendt opp til sjekk. Har blitt sendt opp av legen min for x antall ting tidligere, og alt har vært bra. Ære være legen min som ønsker å dobbeltsjekke alt han måtte finne, men jeg synes det er litt flaut når de kjenner meg igjen etterhvert:-)
*1+1=2 små* Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 hehe men tror litt vondt i magen er vanlig altså! Men det er dumt å være bekymra......jeg får sånn der type vondt i magen når jeg har mensen da.....kjennes ut som om jeg har spist noe jeg ikke tåler. De er vant til det, og ringer du føden så vet de fort om det er noe å være redd for eller om det er vanlig! De har såå mye erfaring:)
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Jo, jeg får vurdere det om/når det kommer igjen:-) Merkelig hvor vanskelig det er å beskrive når jeg ikke kjenner det akkurat da:-) Ha en fin-fin kveld.
*1+1=2 små* Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 god bedring uansett:) ekke no særlig å ha ubehag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå