Gå til innhold

Hohoho, her kommer en til...;o))


Anbefalte innlegg

Skrevet

En rettsak er ikke nødvendigvis gravalvorlig- ofte forekommer både frivillig og ufrivillig komikk. Sitatene under er fra boken "Disorder in the American Courts" og er ordrett gjengitt av rettsreportere som slet hardt for å holde seg alvorlig.

 

Advokat: -Er de seksuelt aktiv?

Vitne: -Nei, jeg bare ligger der.

 

 

Advokat: - Hva er fødselsdatoen Deres?

Vitne: - 18.juli.

Advokat: - Hvilket år?

Vitne: - Hvert år.

 

 

Advokat: - Hvor gammel er sønnen Deres, han som fortsatt bor hos Dem?

Vitne: - 38 eller 35, jeg husker ikke sikkert..

Advokat: - Hvor lenge har han bodd hos Dem?

Vitne: - I 45 år.

 

 

Advokat: - Hva var det første Deres mann sa til Dem i dag morges?

Vitne: - Han sa: "Hvor er jeg, Cathy?"

Advokat: - Og hvorfor uroliget det Dem?

Vitne: - Navnet mitt er Susan.

 

 

Advokat: - Si meg, doktor, er det ikke slik at når en person dør i søvne, så vet han ikke om det før neste morgen?

Vitne: - Har De bestått juridisk embetseksamen?

 

 

Advokat: - Den yngste sønnen, 21 åringen, hvor gammel er han?

Vitne: - Eh ... han er 21.

 

 

Advokat: - Var De til stede da De ble fotografert?

Vitne: - Kødder'u med meg?

 

 

Advokat: - Så barnets unnfangelse fant altså sted 8.august?

Vitne: - Ja.

Advokat: - Og hva gjorde du på dette tidspunktet?

Vitne: - Eh ... jeg ble knullet

 

 

Advokat: - Hun hadde altså tre barn, riktig?

Vitne: - Ja.

Advokat: - Hvor mange var gutter?

Vitne: - Ingen av dem.

Advokat: - Var noen av dem jenter?

Vitne: - Kødder'u med meg? Dommer jeg tror jeg trenger en ny advokat.

Kan jeg få en ny advokat?

 

 

Advokat: - Hvordan ble Deres første ekteskap avsluttet?

Vitne: - Ved døden.

Advokat: - Og ved hvem sin død ble det avsluttet?

Vitne: - Ved hvem sin død tror du det ble avsluttet?

 

 

Advokat: - Kan De beskrive dette individet?

Vitne: - Han var cirka middels høy og hadde skjegg.

Advokat: - Var dette en mann eller kvinne?

Vitne: - Gjett.

 

 

Advokat: - Doktor, hvor mange obduksjoner har De foretatt på døde mennesker?

Vitnet: - Alle mine obduksjoner har vært foretatt på døde mennesker.

Vil de at jeg skal gjenta det?

 

 

Advokat: - Husker De på hvilket tidspunkt De obduserte avdøde?

Vitne: - Obduksjonen begynte rundt halv ni på kvelden.

Advokat: - Var Mr. Denton død på dette tidspunktet?

Vitne: - Nei, han satt på bordet og lurte på hvorfor jeg obduserte ham.

 

 

Advokat: - Er De istand til å avgi en urinprøve?

Vitne: - Eh ... .. er De i stand til å stille det spørsmålet?

 

 

Advokat: - Doktor, før de foretok obduksjonen, sjekket De om avdøde hadde puls?

Vitne: - Nei

Advokat: - Sjekket de blodtrykket?

Vitne: - Nei

Advokat: - Sjekket De om vedkommende pustet?

Vitne: - Nei

Advokat: - Så det kan altså tenkes at pasienten var i live da De begynte obduksjonen?

Vitne: - Nei

Advokat: - Hvordan kan De være så sikker, doktor?

Vitne: - Fordi hjernen hans befant seg i et glass på skrivebordet mitt.

Advokat: - Jeg skjønner, men kan det likevel tenkes at pasienten var i live?

Vitne: - Ja, det kan tenkes at han var i live og drev advokatpraksis.

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, nei, fikk den på mail av ei veninne. hvordan da, står den der??

Skrevet

Jepp, mannen min leste det ihvertfall opp for meg derifra:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...