Gå til innhold

Hjelp!!! Noen som vet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev inn tidligere at jeg endelig fikk positiv utslag på EL test i dag etter over 1 uke med bare svak positiv. Tok bare en GT for morro skyld og den ble faktisk veldig, veldig svak positiv. Har jo hørt at EL testen kan gi positivt utslag for graviditet. Hva tror dere? Ble veldig usikker nå. Tør ikke tro noe, for det stemmer vel tidsmessig. Har jo hatt VELDIG mye symtomer som: ryggen, vondt i meven og litt i underlivet og veldig trøtt, men dette trodde jeg var pga eggløsning. Ha, dette er ikke lett og bli klok på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, EL-tester kan så absolutt slå ut positivt ved graviditet, det har den gjort hos meg to ganger. (Men gikk desverre galt begge gangene, da. Hadde selvfølgelig ingenting med EL-testen å gjøre!) Så hvis du har fått positivt på G-test så vil jeg nok si at du er gravid! Ta en ny i morgen for sikkerhetsskyld! : )

Skrevet

Så spennende da..det står jo at det er positivt selvom det er svakt! Blir spennede i morgen da! =) (hvisker ett stille gratulere...)

Skrevet

babyboble

har du hatt mens da evt siden du testet etter EL?

Er kanskje bare jeg som ikke helt henger med??

Skrevet

Nei ingen mens.Det er det som er så vanskelig. Aner ikke hva jeg skal gå etter. men har gått på Pergo. Legen sa jeg sannsynligvis ville få El av de evnt flere kurer og da mensen etter det. Så jeg vet ikke hva jeg skal tro eller håpe. Man trengte ikke nødvendigvis ha mens først i dette tilfelle. Ikke aner jeg. Vi får bare se. Men jeg blir også glad om det bare skulle være EL for da er det også håp. Bare syntes det var rart med den VELDIG svake streken. Takker for all positive svar, dere er helt utrolig, selvom det ikke er noen garanti så er det jo alltid hyggelig og ha folk i nakken. Takk. Je oppdaterer noek enten i morgen eller Mandag. Vet ikke om streken er noe tydeligere i morgen allerede om det skulle være noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...