Gå til innhold

Er ullklærne til Devold, Skogstad og ullvang dårlige ullklær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener, i forhold til nøstebarn, Janus, Joha osv...

Noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ullklær fra Skogstad og er veldig fornøyd med dem.

Skrevet

Vi har Skogstad og devold. Veldig fornøyd med begge. -og så er de fine i tillegg!

Skrevet

vi har noe ullvang.............kjempefornøyd. har også janus prinseull. Den er helt super. har sokker fra både ullvang og janus. gode sokker, men ullvang sine er sklisikre, så de er ikke noe gode i sko. men i barnehagen skifter de sokker på gutten min.

Skrevet

Devold er og blir best, syns nå jeg da;)

Skrevet

Jeg bruker Devold ullklær selv, og de er helt fantastiske!!!

Skrevet

Jeg bruker Devold og Janus. Disse merkene er supre. Nøstebarn er overpriset og lite bruksvennlige siden de må håndvaskes (OK, jeg vet at de er mer miljøvennlige -men de er ikke særlig brukervennlige)

Ullvang synes jeg også er overpriset, og har ikke samme kvalitet som Devold. Ullvangsokker har veldig mye syntetisk materiale i seg, de er helt greie -men husk at de antiskli greiene leder kulde og ikke bør brukes i sko.

Skogstad er sikkert helt greit.... har aldri prøvd det. Synes Joha er overpriset og smått/trangt i størrelsene (men pent...)

Jeg merker helt klart forskjell på de billigste merkene og de litt dyrere, særlig på kvalitet/holdbarhet og at de ofte klør mer. Er ikke tilhenger av ullklær hvor det er bomull på innsiden. De er ikke brukbare (like lite brukbare som å bruke bomullstrøye midt på vinteren) Superundertøy-innside (som Devold) leder i det minste fuktighet ut og over i ullen. Jeg vil helst ha ren ull, men 3 åringen er ikke enig -derfor ble det Devold i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...