Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Han har det meste..hva kan jeg gi? Vanskelig dette..
kariuss Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Playstation 3, dreambox, pysjbukse, et smykke, billetter til noe han syns er kult (kanskje konsert,fotballkamp, en forestilling osv..) Jeg kjøpte 2 billetter til en konsert ifjor som han og kompisen dro på . Ble veldig suksess d hvertfall.. Ellers bare kjøpe et fenalår... er jaggu meg ikke lett !!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hva med et gavekort på fotpleie? Menn syns jo sånn er like deilig som vi damer gjør.
Axus' girlfriend Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 hm..er ikke lett..har "heldivis" en klesløs kjæreste, så for meg er det bare å dra på nærmeste klesbutikk:) Hva med billett til fotballkamp? Masasje?(selv om de ikke sier det, så nyyyyter de det sikkert like my som oss:) bøker? Lag en overraskelses pakke med sexy undertøy og leker, "gavekort" på ulike tjenester osv..koster kanskje ikke så mye, men kan være en del av en gave. Kanskje greit å overrekke den før resten av familien kommer;)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 takk for tips! har dere tips til et smykke? ..hmm
Niem og Patrick Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Gitar!! Sambo fikk gitar til bursdagen igår, og han er storfornøyd. Kjøpte også en instruksjonsbok;)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Syns gullsmykker er lekkert på menn jeg da.. Sånn gullplate forran med litt mønster på, og kansje navnet ditt bakpå? Sambo vil ikke ha smykke dessverre.. En solbrun nakke med et gullkjede rundt er bare sååååå sexy... Hehe... *sikle*
Axus' girlfriend Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 klokke er også et tips da, finnes jo så mange stilige klokker. Samboeren min er ikke noe smykkeperson, men en kul klokke piffer opp et klesplagg like mye! Dra på nette å søk opp litt gullsmeder - finner sikkert mange fine smykker der!
Jordbæret <3 Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Jeg kjøpte sangtimer til min kjære i julegave. 4 stk. Han ble kjempeglad for det. Et pluss var det jo at sanglæreren var en vakker ung dame. Så da ble han dobbelt fornøyd :-) Jeg kjøpte klokke han da han fylte 30, nå er han 33 og klokka ligger enda i etuiet, han har ikke prøvd den på en gang. Tror jeg skal vurdere å bli fornærmet. Men jeg passer på å stikke i han hver gang jeg flytter på klokka når jeg roter i skapet etter noe... Han er bare ikke en "klokkeperson", sier han har innebygget klokke i kroppen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 Eller gjør som vi har gjort i ett år nå, ikke kjøpe julegave- da vi aldri fant noe likevel. Endte bare opp med å kjøpe småting og vas, som den andre betalte... Vi gjør heller en opplevelse eller noe sant, en god middag ute eller sparer til en fin ferie! Noe som bare vi to gjør sammen Men kjøper enda bursdagsgave til hverandre da....
loppelaura Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 mannen min ønsker seg.... hørselsvern m radio, nytt verktøyskrin, stativ til kappsaga, kompressor, playstation spill,musikk, filmer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå