nenja Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Har ei jente på 3,5 mnd. Er sjelden borte fra henne, men var det for andre gang i går. Første gang jeg var borte tok hun flaske kjempefint, men i går/natt nektet hun. Det endte dermed med at hun ikke spiste i det hele tatt fra kl. 1800 i går til kl. 1400 i dag. Synes jo dette var helt grusomt og mannen min har jo ikke fått sovet i hele natt så og si. Hun våknet jo hver time og skrek, men tok ikke flaska. Nå er det slik at jeg egentlig skal ut på jubileumsfest på lørdag om en uke også, men innrømmer at jeg verken vil datteren min eller mannen min at det samme skjer igjen.. Hva tror dere?
LegallyBlond Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Prøv med flaske igjen iløpet av uken og se om hun tar den igjen. Gjør hun ikke det ville jeg enten la være å dra, evt. reise å bare være noen timer. Er det matservering kan du jo spise og så reise hjem litt etterpå.
Dronningen! Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Synd og skremmende når det blir sånn men jeg synes dere skal prøve igjen. Gå ut et par timer slik at mannen din får prøve igjen. Går det ikke med flaske så prøv med teskje, kopp eller andre ting. Pumper du deg eller er det mme? Kansje melken ikke var varm nok, det skal jo ikke så mye til før ungene får litt sperre.... Ikke gi opp:o) Lykke til!
EnUndreneMor Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 hadde du drukket så hun ikke kune få pupp før?? eler kom du deg ikke hjem? vi prøver å få vår tule ti å ta flaske, men det nekter hun som bare det. hun er 5mnd, tok det oxo starten men nå nekter hun, men vi prøver med tette mellomrom, prøv å ta ut litt melk som du kan dytte ''smoken'' i..
nenja Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Takk for svar, synes bare det er så rart hun plutselig nekter flaska, har tatt den så fint før. Gir mme på flaska, har gjort det tidligere også. Her om dagen måtte jeg gi mme på flaske for da nektet hun å ta puppen. Snodig liten dame.
Gjest Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 fingermating! Kjøp sonde på apoteket. Fest ene enden av sonden med tape på lillefingen og andre enden (den med sånn grønn greie på) putter du nedi flasken. blir mer det samme som pupp enn en flaske er. skal ikke kokes. Kjøp en 20 ml-sprøyte og skyll gjennom sonden med lunkent vann flere ganger. Så en omgang med zalovann og så lunkent vann igjen Kan også prøve avent sine flasker, de ligner mer på pupp også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå