Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg lurer og lurer! nå er det slik at hun kun er 9 uker nå. men det hadde vært trist hvis jeg ikke hadde kjøpt henne julegave. har dere noen ideer for hva jeg kan kjøpe til henne å har dere tenkt å kjøpe til deres små?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Mi er gamlere da men tenker det trenger jo ikke være noe hun trenger akkurat ved juletider kan jo være noe hun trenger mot våren sommeren i og med at hun ikke er mer enn 9 uker så er det jo en liten stund til 1årsdag også. Jeg vet jo ikke hva du har til den lille, men sikker på du kan komme på noe glupt vis du tenker litt lenger fram enn bare ved juletider.
Linchen Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Har fundert litt på å kanskje finne en CD-spiller for barn. Han er så glad i musikk og når han flytter inn på eget rom kan han ha den der. Håper å finne en som er lagd for at barn skal kunne betjene den selv. Han er bare 4,5 mnd, men ser tydelig at han har stor glede av spesielt en CD (Bom Chicka heter den tror jeg, kjøpte den på babysangen på Frelsis, fås også på bok og media) og at han liker å bli sunget for og at han liker når noen plystrer i reklamen osv.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Vi kjøper gaver de "trenger" uansett alder, ihvertfall sålenge de er små. I år skal vi kjøpe en gym-matte 120x180cm som de får sammen, i tillegg til at største får en bok. Vi har et veldig kalt gulv og da synes jeg det er godt å vite at de kan sitte/ligge på gulvet uten å bli kalde (minsten liker seg ikke på gulvet når han er kald, han må ha en ekstra dyne under seg på baby-gymen.) Første året til størsten kjøpte vi bare klær som vi trengte i større str, da var han 4 mnd til jul. Mini er 7 mnd til jul nå så kanskje jeg kjøper et klesplagg til han siden storebror får bok.
Tpop Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Blir nok noe han trenger her også. Vi mangler litt utstyr som et saueskinn, kjørepose etc. Forrigemann fikk ikke noe spesielt, noe klær tror jeg det var. De får kjempemasse av alt alle så de får så mye likevel:) Da kan vi bruke pengene til noe de trenger:)
MaRiAnNe_85 Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 min baby er ca 2,5 mnd nå. Vi tenker på å kjøpe gå-stol til jenta vår til jul. Hun trenger den kanskje ikke med en gang,men d kommer for en dag:) Også tenker vi på å kjøpe en leke®r som kan fremme utvikling hos henne.F.eks bøker med lyd,evetyrbøker,barnemusikk,speil til å ha under babygymmen,ball m slik musikk knapper på,badeleker mm. Regner med at d blir noen evetyrbøker her i gården. Aldri fortidli å begynne å lese til de små,dessuten så kan d bli en bra leggerutine i stede for pupp,når den tid kommer:) Håper du finner på noe lurt,lykke til!
Salto&lille flikkflakka Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Vi har bl.a kjøpt babyakebrett, som snuppa forhåpentligvis får brukt fra januar.. vet jo aldri med denne snøen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå