snene Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 ..men hvor finnes fine mammabukser? Vil ha en som er smal i passformen, - skinnyjeans. Men alle jeg har sett hittil har vært bare kjedelige.. Kanskje der er vanlige jeansmodeller med lav midje som kan fungere et par mnd til? Er 17 uker. Noen tips?
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg fant mine smale jeans (trang helt ned) med lav strikk i livet på Polarn o pyret i Bogstadveien i Oslo. Den er super.. Ellers brukte en venninne av meg en Fornarina jeans ganske lenge - en som var super lav på livet og smal i bena..... Lykke til !
Mony74 Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 jeg har også tittet etter dette uten å finne noen fine. Jeg fant noen på "Den kule mage", det var ikke jeans, men svart cordfløyelstoff(tynne striper) de var slimfit typen, ellers tror jeg de har noen jeansvarianter der også. De jeg kjøpte var store i størrelsen, jeg bruker vanligvis 38/40 men de jeg kjøpte ble i str 36 og enda synes jeg de er litt store. Ellers oppdaget jeg også de som polarn o pyret har, de så veldig fine ut og ved neste lønning tror jeg at jeg må ta en tur dit igjen ja:-)
Måånestråle Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Jeg kjøpte den på Polarn ganske tidlig i svangerskapet, og har brukt den kjempemye. Det er ingen som legger merke til at det er en gravide-bukse, alle tror det er en helt vanlig jeans. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå