Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Overaska meg med frisørtime i går, visste ingenting før jeg satt i frisørstolen omentrent.... =) Ville at jeg skulle føle meg litt mer vel, nå som jeg er sykemeldt pga bekkenløsning og alt.... =) Han har forandret seg så etter jeg ble gravid... å han passer så på meg... gleder seg så veldig til å bli pappa igjen.. selv om det er hannes 3...
OhMyGod!!! Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 nåååh så koselig min og har blitt veldig omsorgsfull (var det før og da, men ikke så mye som nå) så digg da at han gjør sånnt for deg, betyd uendelig mye:D
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Ja, betyr massssse=) Han er veldig opptatt av om babyen sparker... og gleder seg masse til han kan kjenne det utenpå.. er i uke 18 nå=) Godt vi har omsorgsfulle samboere=)
OhMyGod!!! Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 er 13+2 her, gleder meg til å kjenne liv.....når kjente du det første gangen da? ja tyder på at vi har valgt rette mannen det, godt å tenke på
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Husker ikke akkurat uke jeg kjente liv... men i uke 15... kanskje... =) nå kjenner jeg liv nesten hver dag... =) deilig følelse... du kan glede deg til du kan kjenne livstegn fra knøttet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå