Gå til innhold

Snille søte samboeren min=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Overaska meg med frisørtime i går, visste ingenting før jeg satt i frisørstolen omentrent.... =) Ville at jeg skulle føle meg litt mer vel, nå som jeg er sykemeldt pga bekkenløsning og alt.... =)

 

Han har forandret seg så etter jeg ble gravid... å han passer så på meg... gleder seg så veldig til å bli pappa igjen.. selv om det er hannes 3...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nåååh så koselig :D

 

min og har blitt veldig omsorgsfull (var det før og da, men ikke så mye som nå)

 

så digg da at han gjør sånnt for deg, betyd uendelig mye:D

Skrevet

Ja, betyr massssse=)

 

Han er veldig opptatt av om babyen sparker... og gleder seg masse til han kan kjenne det utenpå.. er i uke 18 nå=)

Godt vi har omsorgsfulle samboere=)

Skrevet

er 13+2 her, gleder meg til å kjenne liv.....når kjente du det første gangen da?

 

ja tyder på at vi har valgt rette mannen det, godt å tenke på:)

Skrevet

Husker ikke akkurat uke jeg kjente liv... men i uke 15... kanskje... =) nå kjenner jeg liv nesten hver dag... =) deilig følelse... du kan glede deg til du kan kjenne livstegn fra knøttet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...