Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 har gitt mos av potet/gulrot/brokkoli, men føler at jeg burde utvide litt mer... noen tips/oppskrifter? av middagsglass er det de med tomatsaus som har falt best i smak, er det noe sånt jeg kan lage kanskje? hvordan gikk dere fram videre etter de første smakene? hvorda/når introdusere kjøtt, og hvordan/når introdusere brød?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Har forsøkt å mose inn både fisk kake og kjøttkake uten hell.. Han er kresen. hehe... Kan være lurt å ha i litt morsmelk eller en liten dert nøytral olje for å bedre konsistensen.. Har også hørt av hs at man kan mose potet og makrell i tomat fra tube ( den milde sorten). Det er et sunt måltid.. Har ikke gjort det selv, men har ei venninne som gjorde det da hennes nurk var ca 7mnd.. men han er også altetende
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 jøss. ja det var sikkert sunt. men jeg tror jeg har hørt at man skal vente med fisk hvis det er mye allergi i familien(det er det...). stemmer det?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 jo, har også hørt at det kan være lurt tror jeg... Du kan jo bare snakke med hs om det for å være sikker:=)
Kondis som en murstein Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10799764
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Potet most med litt leverpostei er en favoritt her i huset! hun er lei middagsglassene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå