Veslesnuppa Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei. Jeg har ikke vært inne her på en stund for har ikke hatt mensen på 5 måneder...;( Så nå prøver jeg Provera for å få den i gang. Noen som kan forklare meg hva det hjelper for? Får jeg eggløsning også da,når jeg er ferdig med denne 7-dagerskuren??? Er sååå lei av å vente..... Takker for svar:)
babyboble Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hei. Jeg har tatt en kur med Provera denne mnd (Oktober), men jeg fikk ikke mensen. Men det er ingen selvfølge heller at den kommer etter 1 kur. Så om ikke jeg er gravid denne mnd så tar jeg vel en runde til med Provera i midten av November. Dette setter igang Progesteron produksjonen din. Tror ikke det har noe med at man får eggløsning av det nei. Jeg går også på Pergotime etter en kur med Provera (selvom jeg ikke fikk mensen) og den fikk jeg El test positiv på i dag, så håper det klaffer. Håper du ble litt klokere av dette. Lykke til.
Veslesnuppa Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2007 Tusen takk for svar:) Håper at mensen kommer,men hvis ikke,så tar også jeg en ny kur neste måned. Lykke til,til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå