Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 nå er jeg jaggu på tur til å bli deppa her jeg sitter.er så lei av å verke for hver bevegelse jeg tar.natt som dag..så finn frem di verste flausene deres,å få meg til å gapskratte... eller har dere dibba av for helga??
dritgrei hei hei! Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 hmmm det er jo daman skal ha en god fæl vits på lager..... Jeg skjønner godt du blir trist og lei av dette her! Men jeg syns du er flink til å holde hodet høyt og smilet på plass - du har lov til å sukke tungt du også! Men det var jo ikke trøst du ba om, du ba om latter.... Har du hørt om mannen som var så tynn at han hadde en stripe i pysjamasen? Den ene samen sa til den andre: "javæl Matti, like du bæst å pule eller å runke??? - Nææææææææææh - æ like nu bæst å pule. åja?? koffer det? - Tjaaaaaaaaaaaaa det nu artig å træff' folk" ha ha ha ha ha ha ha... det var vel oppmuntringstrikset det tenker jeg! Nå må du jo le... ha ha ha ha... ler du???? Okei da - du hadde hørt dem før.... ok.... promp det var dumt..... da får jeg finne på noe annet. Du kan få litt ribberester om du vil... ribberester ribbelester ribbefester hvem av disse tre kan strikkes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå