Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 hjemme sitter jeg å kjeder meg! håper han har det gøy. får ikke håpe disse galne kompisene hans får han til å gjøre sprø ting. huff. angst. hehe målet til en av kompisene hans er å la mannen min gjøre det han IKKE vil gjøre. hadde han sagt at stripper skal jeg ikke ha så hadde han fått det.(dette hadde han gjort hvis det var han som bestemte) god det ikke er han som er forlover. i går fikk jeg vite at denne såkalte kompisen prøvde å bestemme alt ang utdrikningslaget. ville ha mannen min kledd i kjole, selv om forloveren hadde funnet tøy han skulle ha ol. men kompisen sto på sitt. jeg tok en tlf til han for det kunne ikke være slik at han skulle bestemme alt. ble sur å sa han skulle holde seg hjemme. han hadde og prøvd å få alle me seg til en plass 1t borte herfra å feste i stede for her vi bor, for han kompisen hadde noen venner der han ville feste med. jaja egoist sier du!!! denne dagen er mannen min sin. men heldigvis kom han i dag. bra han ikke trakk seg. hadde han ikke hvert noe venn lenger for mannen min tror jeg. jaja dere får ha en fin lørdag! bare en uke til vi gifter oss!!!!
PAVEEL Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 hihi, blir vel litt angst da ja:-) hatt utdrikkingslag du da? gleder meg til jeg skal gifte meg en gang:-) gratulerer såååå masse da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå