*1+1=2 små* Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Sitter her og det svir i beina, har BL men dette er annerledes......har også en del mensesmerter for tiden...underlivet kjennes mørbanka ut....får mer og mer vann i kroppen*sukk* JEG ER SLITEN=(
Topsy med Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg kan trøste deg med at du er ikke alene om å ha et sånn... Jeg og verker veldig både i bekken, bena, ryggen og føler meg elendig... Men nå har jeg bare 5 dager igjen til termin:-) Skal bli godt å bli ferdig og få se den lille som er i magen...
*1+1=2 små* Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 5 dager er mye mindre enn jeg har igjen!! God bedring til deg:) Jeg tviler ikke på at jeg ikke er alene og det er nok også mange som har det enda værre...men jeg kan bare snakke for meg selv. Det er fryktelig frustrerende å være så sliten og dårlig:( Lykke til med fødsel og krysser fingre og tær på at du føder snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå