Gå til innhold

Positiv test, iiiiik!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke vente til over helgen og testet i stad. Testen var positiv:) En uke siden jeg skulle hatt IKM. Testen da, men da var den negativ. Planen var å vente til over helgen, men klarte ikke å vente lenger. Sa til samboeren at jeg skulle på Bohus en tur, dro og kjøpte test på kjøpesenteret, testen på toalettet, hehe, og da var den positiv gitt:) så da dro jeg og kjøpte en liten babybody og kjørte hjemover. Gjett om samboeren ble overrasket og glad da han fikk lagt testen og bodyen i fanget:) MEN, jeg er litt nervøs for om testen kanskje ikke er rett. Tenk om jeg ikke er gravid likevel. Det sto på testen at jeg måtte ha den i urinstrålen i fek sekunder, men jeg fikk ikke presset ut mer enn et par sekunder. Testen begynte likevel å blinke som et signal på at den virket, og ganske rask fikk jeg opp resultatet "Gravid" med bokstaver. Hadde aldri trodd at det skulle gå så fort. Men jeg tør altså ikke tro helt på det. Vi skal likevel ut og spise i kveld;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sniker innom en tur fra tri 1.....En positiv test er en positiv test:) GRATULERER

Skrevet

Gratulerer så masse!:) du er nok gravid ja! Kos deg i kveld med å feire den lille spira di;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Har ikke noe å si at du ikke holdt den der lenge nok, siden den slo ut positiv var det uansett nok hcg til at du fikk utslag! Lykke til videre! : )

Skrevet

ååå!!! Gratulerer sååå mye!!!

Så heldig du er!! Kos deg mye!!!

Skrevet

gratulere:)

Skrevet

Tuuusen takk for alle gratulasjoner:) Våknet i natt av at jeg blødde (trusa gikk rett i søpla) og hadde kraftige mensensmerter, så var nesten redd det hadde skjedd noe.Testet derfor på nytt i stad, men den var fortsatt positiv. Jeg kan ikke fatte at det gikk så fort. Det klaffet allerede på 2pp, og det til tross for at syklusen egentlig ikke hadde rukket å stabilisere seg enda. Så nå blir det å ringe legen i morgen. Er veldig blandede følelser her. Er jo kjempeglad for at jeg er gravid, men får også vondt av de som har prøvd lenge. Får litt dårlig samvittighet for at jeg gleder meg over at jeg er gravid her inne. Ønsker alle lykke til videre, det gjør jeg virkelig!!!!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE :)

Skrevet

Gratulerer!!! Ikke rart du hadde menssmerter, hehe! Jeg ble så glad når jeg så dette! Jeg fikk tr lørdag da :( Men uansett gøy at det klaffet for en av oss. Håper jeg snart følger etter. Masse lykke til videre!!

Skrevet

Gratulere så masse!!!

Lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...