Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg kommer til å bli veldig glad snart, men det har nok ikke gått opp for meg. Har ikke et eneste symptom, men siden vi har vært ivrige prøvere tok jeg to tester i går. Den første var en krysstest med en svaaak positiv strek (så svak at sambo ikke med sin beste vilje kunne se den:)), mens den digitale testen etter jobb sa tydelig gravid. Så da er jeg vel det! Venter bare på at jeg skal forstå hva som har skjedd... Lykke til alle sammen, særlig til sliterne! Babystøv kommer her: *************************************************** *************************************************** ***************************************************
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer så mye, og lykke til med spiren i magen :-)
theomamma'n Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer så masse! Det går nok snart opp for deg:p Kos deg med spiren din, og lykke til!
Tasselur Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer så mye!!! Grafser til meg en hel haug med ferskt babystøv, og håper å komme etter inn på 1. tri om ikke så lenge! Lykke til videre. : )
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 gratulere så mye:)
2 fine små Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer saa mye! Ler litt, for jeg tipper jeg kommer til aa reagere ganske saa likt deg dersom jeg blir gravid, hehe.... Nyt og kos deg masse framover. =o)
lioness* Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer!! Er i 7pp selv og tr har ikke kommet enda.... testet negativt i går men er over den vanlige lutealfasen, så er fremdeles litt spent... Godt at det lykkes for noen som har prøvd litt, blir litt optimistisk av det!
Makko med to små gutter Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Gratulere! Godt å høre at noen som har prøvd en stund også får spire :-D
Tomaten Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer så masse:) Håper vi er en hel gjeng som følger etter deg over på 1. trimester snart
Gjest Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Takk for lykkeønskninger Håper dere kommer etter med det aller første!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå