Gå til innhold

Når tar denne utmattelsen slutt egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 29+0, og her stort sett vært helt utslitt i hele svangerskapet...

La akkurat sammen en liten stamp med klær, og blir jo helt anpusten, selv om jeg sitter i sofaen å bretter klærne sammen.... Har tenkt å ta inn og ut av oppvaskmaskinen, men det virker jo som en verdensreise bare å få det gjort... Når går dette over egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn jeg også, blir helt satt ut, klam og varm bare jeg rører på meg og jeg får ingenting gjort og det er rotete og 'møkkete' her. Er så mange som snakker om at de bygger rede og vasker og styrer i huset. Jeg har blitt så nonchalant at jeg nikker og hilser på hybelkaninene som flyr rundt og formerer seg ...vel som kaniner gjør :-(

Ser ikke ut her og jeg sto på kjøkkenet og tenkte for meg selv at vaskehjelp som kommer 1 gang i uken eller hver 14 dag, det ønsker jeg meg i julegave :-)

Skrevet

Huff ja...

Har endelig fått tatt inn og ut av oppvaskmaskina nå da.. Og i går vannet jeg noen knusktørre planter, som har vært oversett i noen månder... Godt jeg bare har grønnplanter...

Gulvene har ikke vært vasket på leeeeenge, bare støvsugd....

Heldigvis ligger alle klærne i en stor haug på loftet akkurat nå for tiden, for vi har kastet ut klesskapene, driver å bygger skyvedørsgarderobe på det soverommet vi pusser opp for tiden... Så da har jeg en god unnskyldning for at alle klærne bare fortsetter å havne i en haug der.. ;)

Håper jeg får den energien alle snakker om snart.. Er jo helt skutt jeg..

Er helt utslitt før jeg kommer meg ut døren om morgenen.. Står opp, går på do, dusjer og ordner meg, og når jeg går ut, så svetter jeg som en gris... huff.... Tar på å dusje gitt...

hadde vært fint å fått sånn super energi snart, slik at jeg kunnet begynne å vaske ned til jul snart....... Men men.. Får nok bare se langt etter nedvask enda... Godt mamma har tilbudt seg å hjelpe meg når det nærmer seg jul..

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg da :=( Jeg har begynt å få så dårlig selvbildet pga jeg ikke fungerer som jeg ønsker!

Skrevet

Vet akkuratt hvordan dere har det ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...