Gå til innhold

Trur kansje jeg må melde meg ut igjen av juli 2008 klubben : (


Lille Linda

Anbefalte innlegg

Tok en test i dag og den var negativ, venter på mens i en av di nermeste dagene. Men slike tester kan ta feil også ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet flere som ikke har fått positiv test før 14 dager etter ikm.

Ikke alle som produserer like mye hcg i begynnelsen av svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser sånn ut gitt. Så må vel kansje melde meg ut fra juli klubben da gitt:( Litt skuffa nå, Hadde sett fram til en Juli baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi to:) har fått frøken burgunder på besøk nå, etter å ha først fått en positiv test, så flere negative dagene etter...

 

Vi får satse på termin litt senere på året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her...:( testet svakt, svakt positivt hjemme på lørdag. hadde så en liten blødning søndag (bare litt blod på papiret), pluss endel brun utflod. Testet så negativt hos legen idag:( og nå tror jeg at jeg har fått mensen... Er kommet endel blod/utflod (ikke helt sikker på hva det er), men det er fortsatt ganske mørkt/brunt... Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Man kan ha småbødninger rundt mensentidene selv om man er gravid. Og det kan ta lang tid før en test er positiv. Mitt forrige svangerskap, fant ikke legene eller spesiallistene ut at jeg var gravid før jeg var 10 uker på vei. Det var ingen tester som ga positivt resultat. Også har jeg hørt om mange som har hatt bødninger selv om de er gravide... krysser fingrene for dere :-) og lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for kryssing av fingre, men for min del hjalp det nok ikke...:( har fått "normal" mensen nå, og er skikkeli skuffet... men men, vi får bare fortsette å prøve... (liker jo prøvingen også da;) hehe:p) men skulle ønske det ga resultat snart... vet vi ikke har prøvd så lenge, men blir jo redd for at jeg ikke fungerer likevel da...:( -han har en fra før, så vet at han fungerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd:-( men du må ike gi opp håpet :-) Hvor lenge har dere prøvd? Det tok meg 1 år før jeg ble gravid med min første.. Todde det var noe galt jeg også, men det var det ikke. Men vi har en tendens til å tenke litt for mye på det til tider.. så kroppen ikke får slappe av på en måte..Og denne gangen satt det på første forsøk, så man vet aldri. dere må bare fortsetter å prøve og nyte det :-) Og ikke tenke så mye på det, så sitter den nok en dag :-D Hvis du har brukt p-piller som prevansjon før dere begynte å prøve så kan det også ta litt tid før kroppen venner seg til det... Masse lykke til..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har "bare" prøvd i 2-3 mnd, så skal vel egentlig ikke klage... har bare så lyst at det skal skje:) gikk på p-piller ja, så kan jo være det... vi får bare prøve å slappe av, og la det skje når det skjer...

takk takk:)

og lykke til med din nr 2=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...