♥ DAME Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Har kjøpt en klokke da jeg var i utlandet, en skikkelig tøff en Den er ikke digital. Nevøen min blir 6 år nå. Er det for tidlig å gi tror dere??
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Poden vår på seks kan ihvertfall klokka :0)
tvkrus Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 jenta mi fikk klokke til 6års dagen sin hu har brukten siden kan ikke den helt men kan vis hu at når viseren kommer dit og dit skal vi dra eller da kommer han/hu og det skjønner hu også når barne tv begyner .hvordan det er forskjell på gutter å jenter vet jeg ikke
En_av_hver Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Junior er 6 år og lærte seg den digitale i sommer. Den andre har han kunnet et par år. Det er nok veldig individuelt og basert på interesse når de lærer klokka. :-)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Gutter generelt lærer aldri klokka....hehehe.... neida ;o) Tipper han på seks år fint kan lære klokka nå.... kanskje ei ny og stilig klokke er akkurat den motivasjonen han trenger.... )
nennemor og vesla Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 På skolen begynner man med hele og halve timer i førsteklasse iallefall. Om interessen er der så lærer han nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå