Gå til innhold

Hvem håper du vinner idol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos meg må det bli Åste Hunnes Sem.

Synes hun er den som er flinkest av dem alle til og synge og du ser hun elsker å synge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikke likt noen i årets idol, men jeg holder en knapp på Bjørn Johan. Han har en skikkelig kul og groovy stemme. :D

Skrevet

Jeg liker i grunn flere av dem, men hun Åste, er utrolig flink. Også så liker jeg han Kim, og han stavanger duden.

Skikkelig gode stemmer på dem.

Likte og hun som gikk ut igår - når hun sang sine egne sanger..

Skrevet

Jeg håper Åste og Kim Rune kommer til finalen. Igår var Kim Rune HELT fantastisk. Det er faktisk skremmende at gutten bare er 17 år. Åste synger bra hele tiden, hun, men så har hun litt lengre erfaring enn de fleste andre i idol også. Sier bare lykke til, jeg. Skulle ønske jeg turde å stille på audition!

Skrevet

Åste og Kim Rune i finalen for min del og! Har ikke bestemt meg for hvem jeg liker best enda.

Skrevet

Er noen som er flinke (Åste bl.a.), men de er jo så utrolig kjedelige alle sammen. Hadde ikke giddet å kjøpe en cd eller gå på konsert med noen av de jeg...Skal litt mer til enn å synge fint mener no jeg...

Skrevet

Åste, Glenn eller Kim Rune:)

Skrevet

Håper på Kim Rune, jeg.....men Åste er innmari god hun også.

Linnea har jo en helt vidunderlig speliell stemme....men er ikke alt som passer til stemmen hennes..av sanger altså..

Skrevet

Eg hold en knapp på han Bjørn Johan, Kim Rune og Åste:) Linda e åg veldi flink...

Skrevet

Timian!:)

Skrevet

Håper at Åste eller Glenn vinner Idol!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...