lille_me85*Fødeklar* Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hos meg må det bli Åste Hunnes Sem. Synes hun er den som er flinkest av dem alle til og synge og du ser hun elsker å synge.
Truseprinsesse Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Har egentlig ikke likt noen i årets idol, men jeg holder en knapp på Bjørn Johan. Han har en skikkelig kul og groovy stemme.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg liker i grunn flere av dem, men hun Åste, er utrolig flink. Også så liker jeg han Kim, og han stavanger duden. Skikkelig gode stemmer på dem. Likte og hun som gikk ut igår - når hun sang sine egne sanger..
mammaen til Luca Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Jeg håper Åste og Kim Rune kommer til finalen. Igår var Kim Rune HELT fantastisk. Det er faktisk skremmende at gutten bare er 17 år. Åste synger bra hele tiden, hun, men så har hun litt lengre erfaring enn de fleste andre i idol også. Sier bare lykke til, jeg. Skulle ønske jeg turde å stille på audition!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Åste og Kim Rune i finalen for min del og! Har ikke bestemt meg for hvem jeg liker best enda.
Gjest Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Kim Rune eller Åste håper jeg vinner idol =)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 Er noen som er flinke (Åste bl.a.), men de er jo så utrolig kjedelige alle sammen. Hadde ikke giddet å kjøpe en cd eller gå på konsert med noen av de jeg...Skal litt mer til enn å synge fint mener no jeg...
lillemor og lillebror Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 Åste, Glenn eller Kim Rune:)
theafranord Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 Håper på Kim Rune, jeg.....men Åste er innmari god hun også. Linnea har jo en helt vidunderlig speliell stemme....men er ikke alt som passer til stemmen hennes..av sanger altså..
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 Eg hold en knapp på han Bjørn Johan, Kim Rune og Åste:) Linda e åg veldi flink...
Gunda Gråtass Skrevet 3. november 2007 #18 Skrevet 3. november 2007 Håper at Åste eller Glenn vinner Idol!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå