Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Noen her som har hatt med seg baby på biltreff? Vi drar sånn nå og da på biltreff, og vi har jo veldig lyst til å fortsette med det når vi har fått babyen også.. Men kan vi ta med babyen på treff? Tenkte evnt. å kjøpe små hørselsvern til småttisen da... Noen som har erfaringer eller råd å dele?
Junigull 08 + julispire Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Vi drar også en del på biltreff i løpet av sommeren. Vi venter vår første i jni, men vi kommer til å kjøpe øreklokker som ungen kan ha. Sett flere som går rundt med vogna, så det går nok helt fint!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Vi får i januar, og har veldig lyst til Våler i mai.. For der er vi alltid.. Også er det jo litt søtt med disse bittesmå rosa øreklokkene da.. Hihi.. (får mest sannsynlig jente vi da..) Så jeg håper det går bra å ha henne med dit...
polarn & pyrene Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Vi ha ren datter nå på snart 3 år o ghun har vært med på biltreff fra dag en nesten. Hun var bare 3 mnd når hun var med på første og sov i telt og tittet på pappa kjøre bil. Vi kjøpte hørselværn til våres og det har fungert jempe fint. Neste mann nå kommer også til å få vokse opp med biltreff.
Junigull 08 + julispire Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Queen of the road- VW- Audi treff dere drar på?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2007 Åh.. Så flott. Blir campingvogn på oss da.. Er der bare for å se vi.. Kjører ikke selv.. Selv om jeg har veldig lyst til å kjøre.. hehe.. Men tror jeg får nøye meg med å se på.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå