Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 spiser dere godteri hver dag? huff det gjør jeg. ikke blir det verdens sunneste middager heller, men jeg er isåfall flink til å spise mye frukt!
Supertea Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Nei ikke nå lenger faktisk. Spiser godteri nesten hver dag når jeg ikke er gravid, men nå liker jeg ikke smaken lenger. Synes det er myyye bedre med frukt
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Ikke hver dag, men altfor ofte desverre.. Har i alle mine 3 svangerskap fått en umettelig søthunger, og viljestyrken er null! =) Huff og huff.. Må skjerpe meg.. Men godteriet virker på røyksuget da, og det må da være bedre å spise litt godter enn å røyke! (bortforklaringer ja..=))
Axus' girlfriend Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 JAAAAAA!!er skikkelig stolt om jeg klarer å holde meg unna 1-3dager, da er jeg imponert!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Uff, ja, det blir for ofte, men prøver å begrense mengden..... Har fått vite at en kan få svangerskapsforgiftning av å spise for mye søtsaker, så jeg prøver så godt jeg kan å unngå det. Har funnet ut at det hjelper å lage seg et stort glass juice med 1 del vann og 2 deler juice + isbiter. Det blir kanskje litt slitasje på tennene, men det må være bedre for helsa til meg og babyen...... Hører at spesielt lakris kan øke blodtrykket mye, så her bør jeg vel være litt forsiktig....og så lakris som er så godt!!! Har fått vann i kroppen allerede, og er bare halvveis, så nå må jeg bare skjerpe meg for ikke å få svangerskapsforgiftning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå