fruen81 med mirakel i magen Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 min mann skal begynne offshore nå, ute 2 uker hjemme 4.men er så redd han ikke får være med når lilleh.n kommer til verden, vet dere om de får noe fri nærmere trmin.
☆:*´¨`*snuppa*´¨`*:☆ Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Sambo min jobber og OS, og når det nærmer seg termin tar han enten ut fri eller sykemelding. En venninne av meg sin type tok ut sm noen uker før og etter fødsel. Leger er nokså greie på dette, skjønner jo hvor viktig det er. Går nok så greit dette skal du se:)
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 ja får håpe han er hjemme da, veldig kjedelig om han ikke får være med på fødselen til sitt 1 barn. Men skal vel mye til at det skjer akuratt når han er ute. blir rart at han skal os, liksom helt forandring fra alt idag.
mammaen til Luca Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Det er fullt mulig for han å søke velferdspermisjon, det er arbeidsgiver forpliktet å gi han. Men det som er dumt, er at det er uten lønn. Skal han ha litt penger igjen for å gå hjemme, må han desverre "lure" systemet og få seg en sykemelding.
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Der han jobber har de 6 uker lønnet permisjon når de får barn utenom det trygdekontoret har, jaja jeg får be han sjekke det opp når terminen nærmer seg hvordan han skal gjøre det med tanke på fødselen;O)
Mc Mum Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Jeg har også sambo i offshore-jobb.Han reiser ut 3 desember og er hjemme 17.Det er 14 dager før termin som er 3 januar.......er veeeeeldig spennt på om han er hjemme ved fødsel,men tror nok det:-)Vi venter forøvrig nr.2
Jentebaby Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 min sambo jobber os og skal etter planen komme hjem 3 dager før termindato. Men har har fikset seg sånn at han skal jobbe for firmaet sitt på land de ukene han skulle vært ute, da får han jo også lønn
=)mamsen=) Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Ikke mann min, men Jeg jobber offshore. Han kan søke velferdspermisjon.
Mamma til snart 4 Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 min jobbet også i nordsjø, jag hadde termin 16 okt og han kom hjem siste tur 5 okt, han går kun som vikar, men hadde han hatt tur rundt termin hadde jeg ikke holdt han hjemme, for min egen del da, for det er bare å ringe ut til plattformen vist noe skulle beg så hadde han blitt føste prioritert på helikopteret;) men her er vi veldig ulike da, tulla kom 19 okt, sambo hadde ikke tur da så fødsel fikk han med seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå