*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Har IKM idag, men ingen TR har kommet enda. Vært kvalm i over en uke, ømme bryster til tider og trøtt nesten hele tiden.. Men tørr ikke teste:o( Er så redd for å få negativ test igjen..
nr2-imagen:) Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Sjønner!!! Er veldig skummelt!! Men det er jo et godt tegn at TR ikke har kommet da! Jeg villa testa med morgen urin imårgen
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Venninna mi har klart å overtale meg nå til å teste i morgen eller mandag.. Så får bare se.. Håper den kan lyse gravid denne gangen:o) Takk for at du svarte:o)
nr2-imagen:) Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Håper det går bra!!! Krysser alt jeg har for deg!! Lykke til da!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Tusen takk for det:o) Skal på kino med gutten min idag så vi får annet å tenke på så lenge:o)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Da var testen tatt:o( Og den var negativ igjen.. Snufs.. Lurer på om dt kommer til å klaffe for oss noen gang jeg.. Da går vi inn i vår 20pp..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 uff så trist¨å jeg som heiet slik på deg. viss ikke tr kommer så må du teste igjenn om noen dager. du skal se at dere får det til før jul:) varme klemmer
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2007 Tusen takk for det:o)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Ja, så lenge mensen ikke er kommet, er der håp! Krysser fingrene for deg! Har ei venninne som er fem uker på vei, og hun testet negativ på IKM selv om hun var gravid. Har dere vurdert å starte utredning siden dere har så mange pper?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2007 Hei.. Vi har bestemt oss for å prøve fram til nyttår.. Har det ikke skjedd noe da så skal vi det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå